پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راحت ترین راه برای رفت و آمد به فرودگاه امام چیست؟

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران مرکز پروازهای بین المللی ایرانیان است و مساحتی بیش از ۱۴ هزار هکتار دارد. این فرودگاه در سال 1393 فاز اولش افتتاح شد و حالا در این فرودگاه به طور متوسط ۷۰۰ پرواز خارجی به ۳۰ مقصد جهان به واسطه ۴۰ شرکت هواپیمایی در طول هفته طبق آمار سال […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران مرکز پروازهای بین المللی ایرانیان است و مساحتی بیش از ۱۴ هزار هکتار دارد. این فرودگاه در سال 1393 فاز اولش افتتاح شد و حالا در این فرودگاه به طور متوسط ۷۰۰ پرواز خارجی به ۳۰ مقصد جهان به واسطه ۴۰ شرکت هواپیمایی در طول هفته طبق آمار سال ۲۰۱۴ انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران مرکز پروازهای بین المللی ایرانیان است و مساحتی بیش از ۱۴ هزار هکتار دارد. این فرودگاه در سال 1393 فاز اولش افتتاح شد و حالا در این فرودگاه به طور متوسط ۷۰۰ پرواز خارجی به ۳۰ مقصد جهان به واسطه ۴۰ شرکت هواپیمایی در طول هفته طبق آمار سال ۲۰۱۴ انجام می‌شود.

فرودگاه امام خمینی در جنوب غربی و در ۳۰ کیلومتری تهران در بزرگراه تهران-قم قرار دارد که رفت و آمد به آن همچون فرودگاه مهرآباد آسان نیست. راه‌هایی که می‌توانید از آن طریق به فرودگاه برسید در ادامه توضیح می‌دهیم.

چگونه به فرودگاه امام خمینی برویم؟

برای رفتن به فرودگاه امام خمینی تهران  از روش‌های مختلف زیر می‌توانید استفاده کنید.

  • خودرو شخصی
  • اجاره خودرو
  • تاکسی فرودگاه
  • مترو
  • اتوبوس

§         خودروی شخصی

خودوری شخصی یکی از بهترین راه‌های رفتن به فرودگاه است. زیرا از نظر زمانی با سرعت بالاتری به فرودگاه خواهید رسید. برای رسیدن به فرودگاه از دو مسیر آزادراه تهران- قم و یا آزاد راه تهران-ساوه می‌توانید استفاده کنید.

اگر قصد دارید در فرودگاه خودرو را تا زمان برگشت پارک کنید می‌توانید از پارکینگ‌های فرودگاه استفاده کنید که شامل هزینه بالایی خواهید شد. اما بهترین راه حل برای رسیدن به فرودگاه اجاره ماشین است.

اجاره خودرو در فرودگاه امام

در سرویس اجاره ماشین در فرودگاه امام، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای اضافه‌ای خودرو را در اختیارتان خواهد بود هم در مسیر رفتن به فردگاه و هم بازگشت به مقصد. خدمات اجاره ماشین به دو صورت با راننده و بدون راننده توسط شرکتهای فعال در این صنعت انجام می‌شود.  د راجاره خودرو با راننده شما نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیستید و تمامی مسئولیتها برعهده راننده و شرکت خواهد بود.

در اجاره خودرو بدون راننده شما خود پشت فرمان ماشین مورد نظرتان خواهید بود. در این روش نیاز است که مدارکی را به شرکت اجاره ماشین تحویل دهید.

§         تاکسی

در صورتی که برای رسیدن به مقصد خود قسمت دارید از تاکسیهای فرودگاه استفاده کنید، کافیست به بیرون فرودگاه بروید. مبلغ کرایه تاکسی بسته به روز، ساعت، تعداد نفرات، مقصد متفاوت است و از نظر هزینه بسیار بالاتر از کرایه ماشین است.

§         مترو

برا استفاده از مترو، از ایستگاه‌های تهران خود را به خط 8 برسانید و در ایستگاه تهران سوار مترو شده، خود را به خط 1 مترو برسانید و در ایستگاه شهرآفتاب خط خود را به سمت پرند تغییر دهید و در ایستگاه فرودگاه امام پیاده شوید. ایستگاه متروی این فرودگاه در ترمینال مسافربری شماره‌ی یک قرار دارد.

§         اتوبوس

برای رسیدن به فرودگاه امام خمینی با اتوبوس ابتدا به فرودگاه مهرآباد در مقابل ترمینال شماره ۴ این فرودگاه سوار اتوبوس‌های ویژه فرودگاه امام خمینی شوید. این اتوبوس‌ها در هر ساعت یکبار به سمت فرودگاه امام خمینی حرکت می‌کنند.

سخن آخر

همانطور که گفته شد بهترین راه برای رفتن به فرودگاه دارا بودن خودوری شخصیست در صورتی که این امکان برایتان فراهم نبود میتوانید از خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام شرکت سعادت رنت اسنفاده نمایید. در هر ساعت از شبانه روز با ورود به سایت سعادت رنت www.saadatrent.com می‌توانید خودروی مورد نظر خود را از طریق رزرو آنلاین بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای کرایه کنید. همچنین نگران تحویل و عودت خودرو نباشید، نمایندگان شرکت ماشین را در ساعت مشخص شده بدون هیچ محدودیت در زمان و مکان تحویل و عودت خواهند کرد. امکان تحویل و عودت ماشین در هر مکانی را دارا هستید. ماشین‌های سعادت رنت همگی در حد صفر کیلومتر هستند و در زمان تحویل مورد بررسی اساسی قرار خواهد گرفت. بدون هیچ ایرادی و کارواش رفته تحویل داده خواهد شد. قین=مت و شرایط اجاره در ساعت رنت بسیار آسان است و به دو صورت اجاره خودرو بدون راننده و با راننده به مشتریان اراه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها : رپرتاژرپرتاژ آگهی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی