پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین

استون مارتین DB10 به حراج گذاشته شد

استون مارتین در برنامه جشن انتشار فیلم Spectre روی Blu-ray, DVD و دیجیتال HD برنامه خود را برای به حراج گذاشتن DB10 این فیلم اعلام کرد. این خودرو در 18 فوریه در Christie Auction House‎ لندن به حراج گذاشته می شود. این اتومبیل یکی از دو خودرویی بوده که در فیلم به نمایش درآمد. همچنین […]

javankhodro
جمعه - ۲ بهمن ۱۳۹۴

استون مارتین در برنامه جشن انتشار فیلم Spectre روی Blu-ray, DVD و دیجیتال HD برنامه خود را برای به حراج گذاشتن DB10 این فیلم اعلام کرد. این خودرو در 18 فوریه در Christie Auction House‎ لندن به حراج گذاشته می شود.

این اتومبیل یکی از دو خودرویی بوده که در فیلم به نمایش درآمد. همچنین دنیل کریگ قهرمان فیلم جیمز باند در این اتومبیل امضا نموده است تا بر خاص بودن آن بیافزاید.

این خودرو یکی از نادرترین اتومبیل های ساخته شده استون مارتین محسوب شده و نخستین DB10 که به عموم نشان داده شده نیز به شمار می رود. این DB10 دارای بدنه فیبرکربنی با فضای داخلی لوکس همچون صندلی های چرم ،قسمت هایی از جنس فیبرکربن و حاشیه های آلومینیومی همراست.

موتور 4.7 لیتری هشت سیلندر با گیربکس شش سرعته اتوماتیک DB10 را قادر می سازد تا سقف سرعتی 190 مایلی داشته باشد. قطعا این DB10 به عنوان یک اتومبیل کلکسیونی با ارزش است. البته استون اسکنی از آن گرفته تا در صورت تمایل افراد به خرید آن موجودی داشته باشد.

انتظار می رود خودرو با قیمتی 1400000 دلاری به فروش رود و استون مارتین نیز در نظر داشته تا مبلغ را به مرکز پزشکی Médecins Sans Frontières که یک سازمان بشردوستانه پزشکیست اهدا نماید.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی