پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار F-Type SVR

جگوار F-Type SVR با قدرت 575 اسب بخاری در راه است

به تازگی وب سایت Autovisie موفق شد در فضای وب اطلاعاتی پیرامون جگوار F-Type SVR، پیش از معرفی کسب کند. این خودرو به عنوان یک مدل اسپرت از ویژگی های ظاهری همچون سپرجلویی با هواکش های بزرگ، هواکش هایی دوگانه در کاپوت، اسپویلری با قابلیت تنظیم جهت در سرعت های مختلف و سیستم اگزوز چهارگانه […]

javankhodro
شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۴

به تازگی وب سایت Autovisie موفق شد در فضای وب اطلاعاتی پیرامون جگوار F-Type SVR، پیش از معرفی کسب کند. این خودرو به عنوان یک مدل اسپرت از ویژگی های ظاهری همچون سپرجلویی با هواکش های بزرگ، هواکش هایی دوگانه در کاپوت، اسپویلری با قابلیت تنظیم جهت در سرعت های مختلف و سیستم اگزوز چهارگانه برخوردارست.

البته نباید نسبت به رینگ 20 اینچی آلومینیومی با تایرهای Pirelli P Zero بی توجه بود. در فضای داخلی تغییرات بزرگی به چشم نمی خورد و شامل فرمانی اسپرت، صندلی های چرمی قهوه ای طرح دار و داشبوردی از جنس چرم قهوه ایست.

در زمینه موتور جگوار F-Type SVR را به موتور 5.0 لیتری 8 سیلندر با خروجی 575 اسب بخاری و 516 پوند فوت گشتاوری پرداخته که در کنار گیربکس هشت سرعته و سیستم چهار چرخ محرک عملکردی فوق العاده خواهد داشت، مجهز نمود. چنین سیستم انتقال قدرتی قادر است 0 تا 100 را طی 3.7 ثانیه سپری و سقف سرعتی 322 کیلومتربرساعتی داشته باشد.

مهندسان جگوار همچنین از ترمزهای قدرتمند، دیفرانسیل عقب الکترونیکی و سیستم تعلیق اسپرت با کمک فنرهای تطبیقی بهره گرفتند. انتظار می رود جگوار F-Type SVR را نخست در ماه می وارد بازار هلند کرده و در زمانی نامشخص از اتومبیل رونمایی کند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی