پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین

انتشار تصاویری از سدان آینده استون مارتین در ترافیک پاریس

یکی از کاربران وب سایت Autogespot موفق شد تصاویری از سدان آینده استون مارتین یعنی لاگوندا را در ترافیک شهر پاریس قرار داشت، به ثبت برساند. استون مارتین در سال گذشته اعلام نمود که لاگوندا به عنوان یک سدان لوکس Rapide به تولید خواهد رسید. مدل قیمتی 1 میلیون دلاری داشته که نسبت به مدل […]

javankhodro
شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۴

یکی از کاربران وب سایت Autogespot موفق شد تصاویری از سدان آینده استون مارتین یعنی لاگوندا را در ترافیک شهر پاریس قرار داشت، به ثبت برساند. استون مارتین در سال گذشته اعلام نمود که لاگوندا به عنوان یک سدان لوکس Rapide به تولید خواهد رسید.

مدل قیمتی 1 میلیون دلاری داشته که نسبت به مدل های فعلی استون مارتین متفاوتست. این تفاوت نه تنها به طراحی جدید مربوط می شود بلکه شامل طول بلندتر لاگوندا نیز می گردد. به شکلی که لاگوندا طولش به 5 متر می رسد اما مدل های قبل استون مارتین از آنجایی که کوپه هستند چنین طولی ندارند.

استون مارتین لاگوندا را براساس معماری VH تولید خواهد کرد. همچنین شرکت در نظر داشته تا موتور 5.9 لیتری 12 سیلندر با خروجی 559 اسب بخاری نیز در این مدل قرار داده شود. چنین موتوری لاگوندا را قادر می سازد تا سقف سرعتی بیش از 200 مایل برساعت پیدا کند که فوق العاده است.

برای یادآوری باید خاطرنشان کرد که نمونه قهوه ای رنگ این مدل سپتامبر سال قبل در خیابان های لندن مشاهده شد. از آنجایی دو خودرو در کشورهای اروپایی مشاهده شدند باید انتظار داشت استون مارتین آنها برای عرضه در قاره اروپا آماده سازد. البته در گذشته گفته شد استون مارتین لاگوندا را برای عرضه در خاورمیانه به تولید خواهد رساند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی