پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Ranger Raptor

فورد و احتمال عرضه Ranger Raptor

Ford F-150 Raptor فورد را می توان یکی از بهترین وانت های آف رود تلقی کرد و به نظر می رسد فورد قصد داشته مدل Raptor برای Ranger در نظر گیرد. Paul Seredynski از مدیران فورد در صحبت با Motoring بیان کرد Ranger Raptor یک ایده جذابیست. اگرچه وی رسما به تایید اتومبیل نپرداخت اما افزود […]

javankhodro
دوشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۴

Ford F-150 Raptor فورد را می توان یکی از بهترین وانت های آف رود تلقی کرد و به نظر می رسد فورد قصد داشته مدل Raptor برای Ranger در نظر گیرد.

Paul Seredynski از مدیران فورد در صحبت با Motoring بیان کرد Ranger Raptor یک ایده جذابیست. اگرچه وی رسما به تایید اتومبیل نپرداخت اما افزود فورد 12 مدل از جمله Focus RS, F-150 Raptor و Ford GT جدید را در دست توسعه دارد.

Ranger Raptor می تواند یک وانت با عملکرد بالا خوب باشد اما در گذشته Tyrone Johnson از دیگر مدیران شرکت بیان داشت چنین ایده ای مشخص نیست از تجارت خوبی برخوردار باشد. Johnson افزوده بود Ranger Raptor می تواند در نظر گرفته شود اما بستگی به تجارتی که برای فورد ایجاد می کند دارد.

بعید است Ranger چند سال آینده در ایالات متحده با پایان مونتاژ C-Max و Focus در میشیگان به تولید برسد. البته Ranger Raptor در مرحله نخست بایستی چراغ سبزی از سوی فورد دریافت کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Ranger Raptorفوردوانت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی