پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از جدیدترین اتوبوس شهری زامیاد در نمایشگاه خودرو شیراز

گروه صنعتی زامیاد از جدیدترین محصول خود یعنی اتوبوس شهری دیزل در نمایشگاه ی خودروی شیراز رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی شیراز شرکت زامیاد از جدیدترین محصول خود که اتوبوس شهری دیزل است رونمایی کرد. گفتنی است جدیدترین محصول شرکت زامیاد اتوبوس شهری دیزل ( کف کوتاه) است […]

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

گروه صنعتی زامیاد از جدیدترین محصول خود یعنی اتوبوس شهری دیزل در نمایشگاه ی خودروی شیراز رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی شیراز شرکت زامیاد از جدیدترین محصول خود که اتوبوس شهری دیزل است رونمایی کرد.

گفتنی است جدیدترین محصول شرکت زامیاد اتوبوس شهری دیزل ( کف کوتاه) است که در نمایشگاه امروز از آن رونمایی شد.

گفتنی است جدیدترین محصول شرکت زامیاد اتوبوس شهری دیزل (کف کوتاه) است که در نمایشگاه امروز از آن رونمایی شد. این اتوبوس شهری ظرفیت ۳۲ صندلی به علاوه دو عدد ویلچر و ۴۸ نفر ایستاده را دارد. موتور ۹/۵ لیتری این اتوبوس ۳۴۰ اسب بخار توان تولید می‌کند. گیربکس اتوبوس شهری زامیاد VOITH است. توليد اين اتوبوس گامي جديد از زامياد در عرصه حمل نقل عمومي و شهري خواهد بود.

گزانی، معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد در مراسم رونمایی گفت: در مسیر گسترس محصولات ، 2 اتوبوس برون شهری و در بخش کامیونت و کشنده محصولاتی داریم که به زودی در نمایشگاه های بعدی معرفی خواهند شد.

گفتنی است شرکت زامياد با سبد کامل محصولات تجاري خود از جمله پادرا+ و پادرا+لانگ، کاربری های یخچال دار و حمل نوشابه، پيكاپ هاي کارون و زاگرس در این نمایشگاه حضور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی