پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت

شورولت و معرفی Essentia و Beat Activ مفهومی

در نمایشگاه اتومبیل Delhi Auto Expo شرکت شورولت از دو اتومبیل مفهومی کامپکت Essentia و Beat Activ رونمایی کرد. نخست Beat Activ مفهومی قرار داشته که براساس مدل دیگر کمپانی شورولت است. در ظاهر شورولت آن را به رنگ سبز آغشته نمود که با روکش پلاستیکی همراست و لبه های آلومینیومی نیز در چهار سمت […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

در نمایشگاه اتومبیل Delhi Auto Expo شرکت شورولت از دو اتومبیل مفهومی کامپکت Essentia و Beat Activ رونمایی کرد. نخست Beat Activ مفهومی قرار داشته که براساس مدل دیگر کمپانی شورولت است.

در ظاهر شورولت آن را به رنگ سبز آغشته نمود که با روکش پلاستیکی همراست و لبه های آلومینیومی نیز در چهار سمت اتومبیل به چشم می خورد. این هاچ بک همچنین دارای رینگ های آلیاژی پنج پر، سپر جلویی ناهموار و ریلهای سقفیست. در فضای داخلی نیز شورولت Beat Activ را همچون نمای بیرونی شامل طراحی سه رنگ مشکی، سبز و نقره ای نمود. خودرو همچنین دارای سیستم سرگرمی MyLink با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto می باشد.

در سویی دیگر Essentia مفهومی قرار داشته که یک سدان کامپکت محسوب می شود و از طراحی جذابی برخوردارست. از ویژگی های طراحی Essentia می توان به جلوپنجره مشبک بلند باریک، خطوط شیب دار درب ها و گلیگیرهای برآمده اشاره داشت.

خوشبختانه فضای داخلی با دو رنگ قهوه ای و شیری همراست و صندلی هایی با چرم قهوه ای که چشم هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. این مدل دارای فرمانی سه شاخه با کنسول میانی نقره ایست که جذابیت آن را بیشتر کرده است.

متاسفانه شورولت مشخصات عملکرد دو مدل را اعلام نکرد اما گفته شده هر دو به سیستم های ایمنی روز از جمله ترمز ضد قفل، کیسه های هوا و دوربین دید عقب مجهزند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی