پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

تابستان 2016 ب ام و X5 و X6 صفحه نمایش لمسی دریافت می کنند

براساس گزارشات جدید کمپانی ب ام و قصد داشته بزودی فناوری صفحه نمایش لمسی خود را برای شاسی بلندهای X5 و X6 تدارک بیند. ب ام و سری 7 نخستین اتومبیل ب ام و بوده که از صفحه نمایش لمسی برخوردار شد. حال BMW Blog ادعا می کند که شاسی بلندهای X5 و X6 بزودی به […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

براساس گزارشات جدید کمپانی ب ام و قصد داشته بزودی فناوری صفحه نمایش لمسی خود را برای شاسی بلندهای X5 و X6 تدارک بیند. ب ام و سری 7 نخستین اتومبیل ب ام و بوده که از صفحه نمایش لمسی برخوردار شد.

حال BMW Blog ادعا می کند که شاسی بلندهای X5 و X6 بزودی به این قابلیت مجهز می شوند. دو اتومبیل مورد اشاره اواخر تابستان به فناوری مجهز می گردند اما متاسفانه خبری از فناوری ژست حرکتی سری 7 نخواهد بود.

چنین چیزی را احتمالا باید در نسل بعدی X5 و X6 شاهد باشیم. دو شاسی بلند ب ام و همچون سری 7 از سیستم سرگرمی iDrive در کنسول میانی بهره می برد.

صفحه نمایش لمسی سری 7 2016 عملکردی مشابه تبلت داشته و از دستورات لمسی مختلفی همچون لمس، زوم کردن، کشیدن، حرکت دادن و برخی دیگر پشتیبانی می کند.

گزارش می افزاید که نسخه M دو خودروی X6 و X5 بزودی از چنین صفحه نمایش برخوردار خواهند شد. با این حال گزارش رسمی نبوده و باید منتظر ماند تا ب ام و خود این خبر را تایید نماید.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : X5X6ب ام وشاسی بلند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی