پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Camaro SC610

کالاوی از Camaro SC610 رونمایی کرد

شرکت کالاوی به تازگی از Camaro SC610 با قدرت 610 اسب بخاری رونمایی کرد. این مدل اتومبیلی بوده که در کنار عملکردی فوق العاده تجربه رانندگی لذت بخشی را برای صاحب خود به ارمغان می آورد. Camaro SC610 در ظاهر با تغییراتی همراه نشد اما از ویژگی های آن می توان به پوشش فیبرکربنی موتور، […]

javankhodro
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

شرکت کالاوی به تازگی از Camaro SC610 با قدرت 610 اسب بخاری رونمایی کرد. این مدل اتومبیلی بوده که در کنار عملکردی فوق العاده تجربه رانندگی لذت بخشی را برای صاحب خود به ارمغان می آورد.

Camaro SC610 در ظاهر با تغییراتی همراه نشد اما از ویژگی های آن می توان به پوشش فیبرکربنی موتور، فضای داخلی بروزرسانی شده از قبیل تشک های کف اسپرت، نشان کالاوی در حاشیه زیرین درب و برخی دیگر اشاره داشت.

بیشتر تغییرات Camaro SC610 به قسمت پیشرانه آن مربوط می شود. کالاوی موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر با یک سوپرشارژ GenThree را شامل حال Camaro SC610 کرده که پیش از این در Corvette SC757 قرار گرفته بود.

این مدل همچنین از کیت فیلتر هوای اسپرت، ECU بهینه شده و یک سیستم اینترکولر سه گانه که شامل سه اینترکولر متفاوت است، بهره می برد.

به لطف این ارتقا Camaro SC610 قدرتی 610 اسب بخاری پیدا کرده که نسبت به مدل اصلی افزایش 155 اسب بخاری محسوب می شود. مدل همچنین می تواند با گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک قرار گیرد.

مشتریان می تواند Camaro SC610 را به قیمت 54.290 دلاری خریداری کنند و همچنین قادرند با پرداخت 16.995 دلار Camaro خود را به Camaro SC610 تبدیل نمایند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی