پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت گذاری کرولا وارداتی در بازار آزاد!

کرولا وارداتی در بازار آزاد قیمت گذاری شد و همانند دیگر غیر چینی های وارداتی، برای این خودرو هم قیمتی نجومی در نظر گرفته شده است.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

تویوتا کرولا یکی از خودروهای بود که در سامانه عرضه وارداتی ها به فروش رسید و اولین سری از این خودرو قرار است در هفته جاری تحویل مشتریان شود و روند شماره گذاری این خودروها آغاز شده است. قیمت این خودرو در شرکت برای متقاضیان ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود و حالا مشتریانی که در این هفته قرار است خودروی خود را تحویل بگیرند، کرولاهای وارداتی را آگهی کرده اند و با بررسی پلتفرم های خرید و فروش خودرو می توانیم قیمت این سدان وارداتی را در بازار آزاد ببینیم.

بر اساس آگهی های منتشر شده، فروشندگان قیمت ۴ میلیارد تا ۴ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان را برای این سدان ژاپنی در نظر گرفته اند. البته انتظار می رود با ادامه روند تحویل ها این قیمت تعدیل شود اما این را در نظر داشته باشید تا زمانی که تعداد عرضه برای غیر چینی ها قابل توجه نباشد، اختلاف قیمت این خودروها در بازار نسبت به شرکت همچنان بالا خواهد بود. این دقیقا همان روندی است که برای کیا سلتوس هم شاهد بودیم.

تویوتا کرولا

مشخصات کرولا وارداتی

تویوتا کرولا قرار است با دو پیشرانه به بازار بیاید. پیشرانه های ۱.۲ لیتر توربو و ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی نسخه هایی هستند که معین موتور به کشور وارد می کند. اما خودروهایی که اولین عرضه را داشته اند به پیشرانه ۱.۲ لیتر توربو مجهز هستند. در این سدان پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوشارژ توان تولید نهایت قدرت ۱۱۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد که این جعبه دنده قابلیت تعویض دنده ۱۰ سرعته مصنوعی را دارد.

در این سدان وارداتی امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی، دوربین و سنسور عقب، سیستم مالتی مدیا ۹ اینچی، سانروف، سیستم استارت استاپ، ۷ کیسه هوا ۱۱ نقطه ای (راننده، سرنشین، جانبی، پرده ای و زانو)، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، دستیار رانندگی بین خطوط، ترمز پارک برقی، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، تهویه الکترونیکی دستی و… دیده می شود.

انتهای پیام/

منبع: آخرین خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی