پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی

خودروی مفهومی EXP10 Speed 6 بنتلی دارای دستیار هولوگرافیکیست

خودروی مفهومی EXP10 Speed 6 بنتلی دارای باتلر هولوگرافیکیست، چیزی که در حال حاضر رسمی نشده اما می تواند در آینده به کار گرفته شود. احتمالا باتلر هولوگرافی یک روزی در خودروی بنتلی به کار گرفته شود و بوی حقیقت به خود گیرد. این کمپانی پیش از فوریه به معرفی EXP10 Speed 6 پرداخت که در نهایت […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

خودروی مفهومی EXP10 Speed 6 بنتلی دارای باتلر هولوگرافیکیست، چیزی که در حال حاضر رسمی نشده اما می تواند در آینده به کار گرفته شود. احتمالا باتلر هولوگرافی یک روزی در خودروی بنتلی به کار گرفته شود و بوی حقیقت به خود گیرد.

این کمپانی پیش از فوریه به معرفی EXP10 Speed 6 پرداخت که در نهایت ممکن است به صورت مدل الکتریکی عرضه شود. این اتومبیل در وسط کابین خود به باتلر یا همان دستیار هولوگرافیکی مجهزست که می تواند در طول سفر مسافران را راهنمایی کند.

Stefan Sielaff از مدیران بنتلی در گفتگویی با Mirror بیان داشت:

در آینده ما شاید این فناوری را در اتومبیل های خود به کار گیریم بنابراین چنین ایده ای می تواند خودرو را به یک محصول لوکس تبدیل کند. بنابراین باید منتظر ماند و مشاهده کرد چگونه این فناوری یکپارچه سازی خواهد شد و  عملی می شود.

ما در حال حاضر شاهد فناوری هولوگرافیکی دستیاری چون کورتانا، سیری، Google Now و الکسا هستیم که با قدرت به کار خود انجام می دهند. حال باید منتظر ماند تا چه زمانی این فناوری عملی می گردد.

منبع:technobuffalo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی