پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری

مدیرعامل فراری در نزدیکی استعفا

براساس گزارشات جدید، سهامداران فراری قصد دارند طی نشستی در روز جمعه آمستردام به انتخاب رئیس هئیت مدیره جدید بپردازند. این گزارش می‌گوید Amedeo Felisa با این انتخاب کنار گذاشته خواهد شد. بلومبرگ می گوید که Amedeo Felisa پس از استعفا همچنان در هئیت مدیره فراری باقی خواهد ماند هرچند که مدیرعامل نخواهد بود. گفته می شود […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

براساس گزارشات جدید، سهامداران فراری قصد دارند طی نشستی در روز جمعه آمستردام به انتخاب رئیس هئیت مدیره جدید بپردازند. این گزارش می‌گوید Amedeo Felisa با این انتخاب کنار گذاشته خواهد شد.

بلومبرگ می گوید که Amedeo Felisa پس از استعفا همچنان در هئیت مدیره فراری باقی خواهد ماند هرچند که مدیرعامل نخواهد بود. گفته می شود سرجیو مارچیونه مدیرعامل فیات کرایسلر مدیرعامل احتمالی آینده فراری خواهد بود.

Felisa از سال 2008 سمت مدیرعاملی فراری را برعهده گرفت اما از سال 1990 به فراری پیوست. وی متولد میلان بوده و در رشته مهندسی تحصیل کرد و نخستین بار سال 1972 به آلفارومئو پیوست.

وی در سال 2004 به عنوان یک مدیر عمومی در فراری مشغول به کار شد اما سال 2008 سمت مدیرعاملی را بدست آورد. در اواخر سال گذشته فراری با کاهش قیمت سهام آن یک سوم ارزش خود را از دست داد. در حالی که سرمایه گذاران کمپانی به دنبال رشد هستند، مدیریت نیز بایستی تغییر یابد تا این پیشرفت حاصل گردد.

فراری قصد داشته تا سال 2019 بیش از 9000 دستگاه اتومبیل عرضه نماید اما مارچیونه هدف بزرگتری دارد. در اخباری مرتبط فراری پارکی را در چین احداث خواهد کرد که سومین پارک این کمپانیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی