پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین از ونتیج GT8 رونمایی کرد

شرکت بریتانیایی استون مارتین به تازگی از نسخه هاردکور ونتیج هشت سیلندر رونمایی کرد. این خودرو تنها 150 دستگاه از آن تولید خواهد شد و بعید است به ایالات متحده ورود پیدا کند. استون مارتین ونتیج GT8 نسبت به نسخه استاندارد برتری هایی داشته و آن را برتر محسوب می کند. برای مثال وزن این […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

شرکت بریتانیایی استون مارتین به تازگی از نسخه هاردکور ونتیج هشت سیلندر رونمایی کرد. این خودرو تنها 150 دستگاه از آن تولید خواهد شد و بعید است به ایالات متحده ورود پیدا کند.

استون مارتین ونتیج GT8 نسبت به نسخه استاندارد برتری هایی داشته و آن را برتر محسوب می کند. برای مثال وزن این مدل 220 پوند کاهش یافته و قدرت آن نیز افزایشی 10 اسب بخاری داشته است.

ونتیج GT8 همچنین دارای کیت مسابقه ای مشابه ونتیج GTE مخصوص مسابقات 2016 World Endurance Championship می باشد. در فضای داخلی بسیاری از قطعات حذف شده و واحدی سبکتر جایگزین شدند.

استون مارتین

از تغییرات بخش داخلی می توان به تریمی فیبر کربنی، پنجره هایی پلی کربناتی، سیستم اگزوز تیتانیومی و باتری لیتیوم یونی اشاره کرد. استون در این خودرو از یک موتور 4.7 لیتری هشت سیلندر با خروجی 440 اسب بخاری بهره گرفته که در کنار گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد.

دیگر تغییرات آن رینگ آلیاژی با لاستیک های Michelin Pilot Sport Cup 2 است. استون مارتین هیچ جزئیاتی درباره عملکرد ونتیج GT8 آشکار نکرد اما بایستی بزودی اعلام شود.

ونتیج GT8 قیمتی 165 هزار پوندی در انگلستان و 234 هزار دلاری خارج از انگلستان خواهد داشت. خریداران با پیش خرید این اتومبیل می توانند در اواخر سال جاری آن را دریافت کنند.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی