پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

آیا آئودی خودروی اسپرت جدیدی میان رده‌ای معرفی خواهد کرد؟

براساس گزارشات شرکت آلمانی آئودی بر روی خودروی اسپرت جدیدی که بین TT و R8 رده بالا قرار می گیرد، مشغول به کارست. به گزارش AutoBild  شرکت آئودی در همکاری با پورشه به توسعه اتومبیل اسپرت میان رده مشغولست که بخشی از خانواده سری R محسوب می گردد. AutoBild  می افزاید که مدل احتمالا R6 نام […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

براساس گزارشات شرکت آلمانی آئودی بر روی خودروی اسپرت جدیدی که بین TT و R8 رده بالا قرار می گیرد، مشغول به کارست. به گزارش AutoBild  شرکت آئودی در همکاری با پورشه به توسعه اتومبیل اسپرت میان رده مشغولست که بخشی از خانواده سری R محسوب می گردد.

AutoBild  می افزاید که مدل احتمالا R6 نام داشته هرچند به اسم رمز PO455 شناخته می شود. اگرچه جزئیاتی درباره عملکرد اتومبیل وجود ندارد اما گفته می شود خودرو براساس نسل بعدی پورشه باکستر بوده و شامل چند موتور مختلف و یک سیستم چهار چرخ محرک می شود.

شایعه توسعه یک اتومبیل اسپرت جدید آئودی پس از معرفی خودروی مفهومی quattro concept در سال 2010 آغاز شد. این خودرو از موتور 2.5 لیتری توربو شارژ 408 اسب بخاری بهره می برد.

سپس چند سال بعد گزارشات به خودرویی قدرتمندتر اشاره داشتند اما تاکنون هیچ خبری نشد. مشخص نیست آئودی چه زمانی می خواهد این مدل را آشکار سازد اما هرچه است به این زودیها نخواهد بود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی