پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شیرون

تصویر رندر شده بوگاتی شیرون گرند اسپرت جذاب به نظر می‌رسد

به تازگی وب سایت Theophilus Chin تصویری رندر شده از مدل گرند اسپرت بوگاتی شیرون منتشر کرده که جذاب به نظر می رسد. بوگاتی قصد داشته تنها 500 دستگاه شیرون تولید کند و این خودرو در نمایشگاه ژنو ماه مارس رونمایی شد. به گفته بوگاتی تاکنون 350 پیش خرید ثبت شده و قرار است اتومبیل در […]

javankhodro
سه شنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

به تازگی وب سایت Theophilus Chin تصویری رندر شده از مدل گرند اسپرت بوگاتی شیرون منتشر کرده که جذاب به نظر می رسد. بوگاتی قصد داشته تنها 500 دستگاه شیرون تولید کند و این خودرو در نمایشگاه ژنو ماه مارس رونمایی شد.

به گفته بوگاتی تاکنون 350 پیش خرید ثبت شده و قرار است اتومبیل در ماه اکتبر به مشتریان تحویل داده شود. این کمپانی هر سال تنها 65 دستگاه تولید می کند که انتظار می رود شاهد نسخه های مختلفی از شیرون باشیم.

در تصویر ما شیرونی را شاهد هستیم که مشابه مدل اصلی بوده اما سقف باز است و طراحی آن را تهاجمی تر ساخت. Theophilus Chin سعی داشته در تصویر رندر بوگاتی شیرون گردند اسپرت از ویژگی های نسل قبل اما با طراحی شیرون بهره گیرد.

جزئیاتی درباره موتور و عملکرد شیرون گرند اسپرت وجود ندارد اما نسل قبلی بدون سقف حداکثر سرعت 360 کیلومتر در ساعتی و با سقف حداکثر سرعت 407 کیلومتر در ساعتی را دارا بود.

بوگاتی ویرون گرند اسپرت را تابستان 2006 در Pebble Beach کالیفرنیا معرفی کرد. این خودرو قیمتی 3 میلیون دلاری داشت و انتظار می رود جانشین آن سال 2018 در کنار مدل تارگا شیرون از راه برسد.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی