پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Clarity

هوندا Clarity الکتریکی و هیبریدی سال آینده به فروش می‌رسد

شرکت هوندا قصد داشته مدل های متنوعی از Clarity را ارائه دهد که از جمله می توان به مدل الکتریکی، هیبریدی و سوخت سلولی اشاره داشت. هوندا می خواهد مدل الکتریکی و هیبریدی را سال آینده در بازار ایالات متحده به فروش برساند و این در حالیست که مدل سوخت سلولی اواخر سال جاری روانه بازار […]

javankhodro
جمعه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت هوندا قصد داشته مدل های متنوعی از Clarity را ارائه دهد که از جمله می توان به مدل الکتریکی، هیبریدی و سوخت سلولی اشاره داشت. هوندا می خواهد مدل الکتریکی و هیبریدی را سال آینده در بازار ایالات متحده به فروش برساند و این در حالیست که مدل سوخت سلولی اواخر سال جاری روانه بازار شد.

به گفته هوندا مدل الکتریکی با باتری مقرون به صرفه و ساختاری پریمیومی در ابتدا به فروش می رسد. مدل هیبریدی نیز اواخر 2017 به بازار عرضه خواهد شد و در تمامی 50 ایالت آمریکا به فروش خواهد رسید.

هوندا انتظار داشته سه مدل Clarity محبوبیت بالایی در بازار کسب نماید و مدل الکتریکی نیز قادرست محدوده 64 کیلومتر برساعتی را پوشش دهد. اطلاعات بیشتر در نزدیکی فروش اعلام می شود اما گفته شده هر سه مدل از Android Auto ،Apple CarPlay و سیستم کمک راننده پشتیبانی می کنند.

دو مدل سوخت سلولی Clarity اواخر 2016 عرضه می شود و می تواند محدوده 480 کیلومتری را پوشش داده و ماهیانه 500 دلار هزینه خواهد داشت.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی