پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طراح بنتلی به هیوندای پیوست

پس از خروج Luc Donckerwolke مدیر بخش طراحی بنتلی، حال نوبت به پیوستن Sang Yup Lee طراح دیگر بنتلی به شرکت هیوندای رسیده است. Sang Yup Lee در شرکت های پورشه، پین فارینا و بنتلی فعالیت داشته و از سابقه درخشان آن همکاری با کمپانی جنرال موتورز بود. Lee به مدت 10 سال در جنرال موتورز فعالیت داشته و […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

پس از خروج Luc Donckerwolke مدیر بخش طراحی بنتلی، حال نوبت به پیوستن Sang Yup Lee طراح دیگر بنتلی به شرکت هیوندای رسیده است. Sang Yup Lee در شرکت های پورشه، پین فارینا و بنتلی فعالیت داشته و از سابقه درخشان آن همکاری با کمپانی جنرال موتورز بود.

Lee به مدت 10 سال در جنرال موتورز فعالیت داشته و از جمله کارهای آن طراحی نسل پنجم شورولت کامارو و کوروت Stingray مفهومی بود. Sang Yup Lee در هیوندیا قرارست به طراحی اتومبیل های برند جنسیس این شرکت بپردازد و در طراحی های آینده با شرکت هیوندای همکاری خواهد داشت.

Lee در بیانیه خود گفته است:

باتوجه به طراحی خلاقانه و شگفت انگیز محصولات هیوندای موتوروز، من به کار در این کمپانی افتخار می کنم و پس از مدت ها به یک کمپانی کره ای پیوستم. حال می خواهم با هیوندای همکاری کرده و با یکدیگر موجب پیشرفت روز افزون برند جنسیس و محصولات هیوندای شویم.

با این حال باید انتظار داشت محصولات هیوندای در طراحی بسیار چشمگیرتر از گذشته شوند.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • sunmartin | 30/02/1395 در 16:25

    کیا هیوندای با جذب افراد نخبه ای چون سانگ یوپ لی و پیتر شرایر لوک دانکرولک و سرطراح سری 5 بی ام دبلو عملا زیباترین و برترین خودروهای این شرکت را در دست تولید دارد با نگاهی به زیبایی خودورهای چون کیا سراتو (اپتیمای کوچک) اپتیما و سوناتا و نیز سورنتو . سانتافه به نظریه آلمانی و دید و نگاه ژرمن ها در صنعت خودورسازی کره جنوبی میشود براحطی پی برد

کیوسک مطبوعاتی