پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتشار تصویر رندر شده از مدل 2017 داچیا داستر

موسسه طراحی OmniAuto دست به کار شده و برخی تصاویر از نسل بعدی داچیا داستر منتشر کرده است. داچیا این مدل را سال آینده معرفی خواهد کرد و براساس تصویر، شاهد بخش جلویی تجدید نظر شده با چراغ های جدید هستیم. مدل 2017 داستر همچنین دارای مه شکنی بزرگتر، بدنه پلاستیکی با روکش فلزی و نرده سقفیست. […]

javankhodro
یکشنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۵

موسسه طراحی OmniAuto دست به کار شده و برخی تصاویر از نسل بعدی داچیا داستر منتشر کرده است. داچیا این مدل را سال آینده معرفی خواهد کرد و براساس تصویر، شاهد بخش جلویی تجدید نظر شده با چراغ های جدید هستیم. مدل 2017 داستر همچنین دارای مه شکنی بزرگتر، بدنه پلاستیکی با روکش فلزی و نرده سقفیست. باتوجه به تصویر منتشر شده از سوی OmniAuto، داستر جدید در طراحی به مدل های پیشین وفادار باقی مانده و تغییرات گسترده ای شامل آن نشد.

داچیا اطلاعات بسیاری از داستر 2017 ارائه نداد اما انتظار می رود خودرو روی پلتفرم CMF که اتومبیل هایی چون رنو مگان و نیسان قشقایی روی آن قرار گرفتند، سوار شود. بنابرگزارشات، پلتفرم جدید داچیا این کمپانی قادر می سازد تا دو مدل از داستر را عرضه کند. یکی از مدل ها 5 صندلی و دیگری با طولی بیشتر 7 صندلی خواهد بود. در زمینه موتور احتمالا داچیا یک موتور 1.2 لیتری TCE، یک موتور 1.6 لیتری 16V و یک موتور 1.5 لیتری DCI را انتخاب کند.

با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

منبع: motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی