پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کواتروپورته

مازراتی کواتروپورته را بروزرسانی کرد

شرکت مازراتی به تازگی از نسخه بروزرسانی شده اتومبیل سدان کواتروپورته خود رونمایی کرده است. خودروهایی که در ماه جاری به فروش خواهند رسید و شامل ویژگی هایی چون سپر جلو تجدیدنظر شده با حاشیه های مشکی و بخش عقب بروزرسانی شده با حاشیه های مات مشکی در عقب می شود. مازراتی معتقدست که اگرچه مدل بروزرسانی […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

شرکت مازراتی به تازگی از نسخه بروزرسانی شده اتومبیل سدان کواتروپورته خود رونمایی کرده است. خودروهایی که در ماه جاری به فروش خواهند رسید و شامل ویژگی هایی چون سپر جلو تجدیدنظر شده با حاشیه های مشکی و بخش عقب بروزرسانی شده با حاشیه های مات مشکی در عقب می شود.

مازراتی معتقدست که اگرچه مدل بروزرسانی شده اما همچنان می توان آن را به عنوان یک مدل کواتروپورته شناخت. کواتروپورته جدید در بین دریچه هوا و رادیاتور موتور از شاتر هوا قابل تنظیم الکتریکی بهره می برد. شاتر موجب خواهد شد تا دمای سیال موتور کنترل شده و وضعیت آیرودینامیکی با 10 درصد بهبود همراه باشد.

در فضای داخلی صفحه نمایش 8.4 اینچی لمسی خازنی با سیستم سرگرمی مازراتی قرار گرفته شد. سیستم صوتی برای کنترل به کلیدهای دواری چون سیستم های صوتی دیگر مجهز شدند. همچنین یک درب یا محفظه ذخیره سازی تلفن هوشمند نیز به کنسول افزوده شد.

سیستم سرگرمی خودرو از CarPlay اپل و Android Auto پشتیبانی می کند و مدل ها به نام GranSport و GranLusso خواهند بود. در بخش پیشرانه یک موتور شش سیلندر گاز و دیزلی در نظر گرفته شد اما مدل GTS به موتور توربو دو قلو هشت سیلندر با خروجی 530 اسب بخاری مجهز می شود.

چنین موتوری قادرست کواتروپورته چهاردرب را در 4.7 ثانیه به 100 کیلومتر بر ثانیه برساند.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی