پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سقوط هلی کوپتر در دریاچه چیتگ

سقوط هلی کوپتر در دریاچه چیتگر + عکس های این حادثه

ساعت 11:30 امروز (16 آذر ماه 95) سقوط هلی کوپتر متعلق به شرکت پنها در دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) خبرساز شد. به دنبال سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه شهدای خلیج فارس نیرو های آتش نشانی برای انجام عملیات امداد  ونجات در محل حاضر شده اند. این حادثه در ساعت 11:38 دقیقه صبح […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

ساعت 11:30 امروز (16 آذر ماه 95) سقوط هلی کوپتر متعلق به شرکت پنها در دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) خبرساز شد.

به دنبال سقوط یک فروند هلی کوپتر در دریاچه شهدای خلیج فارس نیرو های آتش نشانی برای انجام عملیات امداد  ونجات در محل حاضر شده اند.
این حادثه در ساعت 11:38 دقیقه صبح امروز رخ داده است.
در پی این حادثه تاکنون 3 ایستگاه آتش نشانی و یک گروه غواصی و نیز اورژانس در محل حادثه حضور دارند.
گزارش ها حاکی از آن است که 8 سرنشین بالگرد از آب بیرون کشیده شدند و پس از انتقال سرنشینان این حادثه به بیمارستان، متاسفانه خلبان جان خود را از دست داد.

لاشه بالگرد همچنان در آب است ، این بالگرد متعلق به شرکت پنها است. پرونده سقوط هلی کوپتر پنها با دستور مقامات قضایی به دادسرای نظامی ارجاع داده شد.

 

درهمین ارتباط یک منبع آگاه گفت: بالگرد از نوع 205 بوده و متعلق به شرکت پنها (پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران) بوده و در حین پرواز آزمایشی دچار سانحه شده است.
عکس‌هایی از لحظه بیرون کشیدن این بالگرد از آب:

اطلاعیه شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتر سازی ایران (پنها)
یک فروند بالگرد ۲۰۵ متعلق به این شرکت در ساعت ۱۱:۴۰ امروز در حین پرواز در دریاچه شهدای خلیج فارس تهران (چیتگر) سقوط کرد که تمام ۸ سرنشین آن توسط نیروهای امدادی از آب خارج شده و به بیمارستان منتقل گردیدند. دلایل وقوع این سانحه از سوی کارشناسان این شرکت در دست بررسی است. اخبار مبنی بر ناپدید شدن برخی از سرنشینان آن به هیچ عنوان صحت ندارد.عکس های جزییات حادثه سقوط هلی کوپتر در دریاچه چیتگر


عکس ها متعلق به سایت میزان

هواپیماهای جدید اواخر امسال به ناوگان هوایی اضافه می شوند

جزییات بسته شدن باند فرودگاه مهرآباد

برخورد دو هواپیمای ایرباس در فرودگاه امام خمینی (ره)- مهر95

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی