پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست تصادف بی وای دی S6

عملکرد بی وای دی S6 در تست تصادف+ فیلم

از حضور بی وای دی S6 به عنوان نماینده کارمانیا در کلاس شاسی بلندهای حدود 100 میلیون تومان چند وقتی می گذرد. بررسی هایی از این خودرو منتشر کرده ایم و آن را در مقام مقایسه با رقبایش قرار داده ایم. اما یکی از مهمترین نقاط قوت S6 نسبت به رقباف ایمنی قابل توجه آن […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

از حضور بی وای دی S6 به عنوان نماینده کارمانیا در کلاس شاسی بلندهای حدود 100 میلیون تومان چند وقتی می گذرد. بررسی هایی از این خودرو منتشر کرده ایم و آن را در مقام مقایسه با رقبایش قرار داده ایم. اما یکی از مهمترین نقاط قوت S6 نسبت به رقباف ایمنی قابل توجه آن در تصادفات است. نکته ای تخصصی که شاید بعضی دنبال کنندگان این خودرو از آن آگاه نباشند.

 BYD S6 توسط شرکت کارمانیا، شریک تجاری بی وای دی در بازار عرضه می‌شود. یکی از معدود شاسی بلندهای ایمن چینی در بازار کشور به شمار می‌رود که از 2 سنسور پارک بر روی سپر عقب و 2 عدد سنسور پارک بر روی سپر جلو، قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل، سیستم ترمز هوشمند BOS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و سیستم ترمز ضد قفل ABS برخوردار است.

اما مهم‌تر از همه اینکه S6 از بدنه مستحکم و 6 عدد کیسه هوای ایمنی جلو و جانبی و پرده‌ای بهره می برید و موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از سوی سازمان C-NCAP در سال 2011 میلادی شده است که از نظر ایمنی، این شاسی بلند چینی را در رتبه ای بهتر از رقبایش قرار می دهد. در ادامه می توانید فیلم تست تصادف بی وای دی S6 را مشاهده کنید:

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

بنویسید تانگ، بخوانید تانک! / بررسی بی وای دی تانگ پیش از عرضه در بازار

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۲)/ بی وای دی پیشگام در عرصه خودروهای الکتریکی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

فروش اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD F3 (شهریور 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی