پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD S6

شرایط فروش بی وای دی S6 (مهر 96) + نگاهی به شاسی بلند 100 میلیونی بی وای دی

کلاس شاسی بلندهای 100 میلیونی طرفدار قابل توجهی در بازار ایران دارد و باید گفت بیشتر سهم این قسمت پرطرفدار از بازار خودرو کشور، در انحصار شاسی بلندهای چینی است. S6 به عنوان نماینده بی وای دی در این کلاس پرطرفدار شناخته می شود و با تکیه بر مشخصات فنی قابل قبول و امکانات متنوع، […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

کلاس شاسی بلندهای 100 میلیونی طرفدار قابل توجهی در بازار ایران دارد و باید گفت بیشتر سهم این قسمت پرطرفدار از بازار خودرو کشور، در انحصار شاسی بلندهای چینی است. S6 به عنوان نماینده بی وای دی در این کلاس پرطرفدار شناخته می شود و با تکیه بر مشخصات فنی قابل قبول و امکانات متنوع، شرایط مناسبی میان رقبایش دارد. به تازگی، کارمانیا شرایط فروش ویژه مهر ماه 96 BYD S6 را منتشر کرده است.

شرایط فروش بی وای دی S6

BYD کار خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرده و اکثر محصولات‌اش را روی پلت‌فرم و طرح‌های برگرفته از تویوتا تولید می‌کند. S6 هم از این قاعده مستثنی نیست و به گفته محصولات شرکت، طرح آن از تویوتا (لکسوس) خریداری شده است. S6 در کلاسی پرطرفدار قرار دارد و با سابقه ترین و پرفروش ترین محصول کارمانیا (نماینده و شریک تجاری بی وای دی در ایران) به شمار می رود. با نگاهی به ظاهر S6 کاملا به شباهت‌اش با نسل دوم لکسوس RX پی خواهید برد. البته در قسمت عقب، فرم چراغ‌ها و شیب شیشه عقب شما را بیش‌ازپیش به یاد نسل دوم RX می‌اندازد.

BYD S6

پوشش چرم مصنوعی کاین، صندلی‌ها و فرمان کیفیت قابل قبولی دارند و ارگونومی کابین نسبت به خودرویی در این رنج قیمت مناسب است. داخل کابین نیز شباهت با RX در طراحی قسمت‌هایی مثل داشبورد، صندلی‌ها، صندوق بار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده به چشم می‌خورد. صندلی راننده به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و برای استفاده از فضای بیش‌تر صندوق بار می‌توانید صندلی عقب را بخوابانید.

BYD S6

یک نمایش‌گر ۷ اینچی لمسی نیز در مرکز کنسول جلو تعبیه شده است و می‌توانید بدون کلید وارد کابین شوید و پیشرانه را توسط استارت دکمه‌ای روشن کنید. دید عقب چندان مناسب نیست، اما سنسورهای جلو و عقب و دوربین دید عقب این مشکل را مرتفع کرده‌اند. ۶ عدد ایربگ داخل کابین ایمنی سرنشینان را تامین می‌کنند و S6 توانسته ۵ ستاره ایمنی موسسه C.NCAP چین را به خود اختصاص دهد که از این جهت یکی از ایمن ترین شاسی بلندهای چینی در این کلاس به شمار می رود. سیستم صوتی نیز به ۹ اسپیکر مجهز شده و سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک در 2 نقطه تنظیم می‌شود.

BYD S6

موتور S6 نسبت به ابعاد محفظه قرارگیری کوچک‌تر است و در قسمت پایین نصب شده. پیشرانه MITSUBISHI 4G69 MIVEC ۴ سیلندر ۲.۴ لیتر حجم دارد و در نهایت می‌تواند ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که برای جثه ۱۷۷۰ کیلویی S6 مناسب است. این پیشرانه با یک گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک دوبل‌کلاچ جفت می‌شود. توان پیشرانه تنها به محور جلو منتقل می‌شود و سیستم تعلیق و فرمان‌پذیری S6 نسبت به یک کراس‌اوور ۱۰۰ میلیون تومانی مناسب است. ترمزهای آن نیز ساخته بوش آلمان هستند و عملکرد مناسبی دارند. مصرف ترکیبی زیر ۱۰ لیتر نیز باعث شده تا S6 به شاسی‌بلندی مقرون‌به‌صرفه برای تردد در شهرهای شلوغ تبدیل شود.

BYD S6

مشخصات فنی بی وای دی S6 :

کلاس: کراس اوور
پیشرانه (سیلندر): 4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور: 2.4 لیتر
قدرت: 160 اسب بخار در 5800 دور
گشتاور: 229 نیوتن متر در 4000 دور
گیرباکس: 6 سرعته اتوماتیک دبل کلاچ
وزن: 1695 کیلوگرم
مصرف ترکیبی: 9.8 لیتر
حجم باک: 72 لیتر

امکانات بی وای دی S6 :

بسته شدن شیشه های همزمان با قفل نمودن دربها-صندلی راننده برقی و قابل تنظیم در 8 حالت-آینه های جانبی تاشونده برقی بهمراه گرمکن-حالت اقتصادی مصرف سوخت در رانندگی ECO-فرمان و صندلی های چرمی-کنترل سیستم صوتی، بلوتوث و کروز کنترل بر روی غربیلك فرمان-سانروف دو حالته-روشن شدن اتوماتیك چراغهای جلو-دوربین دید عقب-ورود بدون کلید

آمادگی امداد خودرو کارمانیا در ایام محرم

عملکرد بی وای دی S6 در تست تصادف+ فیلم

بنویسید تانگ، بخوانید تانک! / بررسی بی وای دی تانگ پیش از عرضه در بازار

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۲)/ بی وای دی پیشگام در عرصه خودروهای الکتریکی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

شیراز میزبان اولین اتوبوس برقی ایران

حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز

کارمانیا میزبان تسلا S

بستر امن سایت کارمانیا برای خریداران اینترنتی BYD

ورود بی وای دی تانگ به ایران همزمان با عرضه در آمریکا

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی