پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Text_walking_lane_پیاده رو مخصوص کاربران گوشی

پیاده رو مخصوص عابران سر به زیر

مقامات محلی یکی از شهرهای بلژیک پیاده رو های موقتی را برای عابران طراحی کرده‌اند تا هنگام ارسال پیامک با گوشی با یکدیگر برخورد نکنند. بنابر اعلام مسوولان محلی شهر «آنتورپ» در بلژیک، اختصاص معابر ویژه برای عابران پیاده‌ای که قصد دارند از گوشی همراه خود استفاده کنند کمک می‌کند تا رفت و آمد عابران […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

مقامات محلی یکی از شهرهای بلژیک پیاده رو های موقتی را برای عابران طراحی کرده‌اند تا هنگام ارسال پیامک با گوشی با یکدیگر برخورد نکنند.

بنابر اعلام مسوولان محلی شهر «آنتورپ» در بلژیک، اختصاص معابر ویژه برای عابران پیاده‌ای که قصد دارند از گوشی همراه خود استفاده کنند کمک می‌کند تا رفت و آمد عابران راحت‌تر انجام شود و از برخوردهای عابران با یکدیگر که گاهی اوقات با خسارت همراه است جلوگیری گردد.

طبق اداره آمار آمریکا، در حال حاضر تعداد گوشی‌های همراه در جهان از جمعیت ساکن روی زمین بیشتر است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود هفت میلیارد و 500 میلیون دستگاه موبایل در جهان وجود دارد در حالی که جمعیت جهان هفت میلیارد و 200 میلیون نفر اعلام شده است.

Text_walking_lane_پیاده رو مخصوص کاربران گوشی

افراد هنگام راه رفتن در خیابان و استفاده از گوشی همراه به اطراف خود توجه نمی‌کنند که همین امر موجب می‌شود با عابران پیاده دیگر یا اجسام برخورد کنند.

به گفته مقامات محلی شهر آنتورپ در حالی که اختصاص معابر ویژه برای عابران پیاده طرحی موقتی است اما احتمال دائمی شدن آن وجود دارد.

برچسب‌ها : امنیتایمنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی