پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز تولید دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار

تولید دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار آغاز شد

دنا پلاس توربو یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که با رویکرد هیجان بخشیدن به محصول پرطرفدار با آپشن های متنوع دنا پلاس معرفی شده که اتفاقا اوایل آذر ماه در نمایشگاه خودرو تهران نیز به نمایش درآمد. پژو 207 صندوق دار نیز از محصولات جدید ایران خودرو به شمار می رود که اواخر دی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

دنا پلاس توربو یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که با رویکرد هیجان بخشیدن به محصول پرطرفدار با آپشن های متنوع دنا پلاس معرفی شده که اتفاقا اوایل آذر ماه در نمایشگاه خودرو تهران نیز به نمایش درآمد. پژو 207 صندوق دار نیز از محصولات جدید ایران خودرو به شمار می رود که اواخر دی ماه 95 همزمان با دنا پلاس معرفی شد، اما تا مدت ها خبری از تولید و عرضه آن در بازار نبود. امروز شنبه 25 آذر ماه ایران خودرو در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اصحاب رسانه، رسما تولید این 2 محصول جدید را آغاز کرد.

توليد دو محصول دنا پلاس توربو و ۲۰۷صندوق دار اتوماتیک با حضور دكتر علي لاريجاني، رییس مجلس شورای اسلامی و دكتر محمد شريعتمداري، وزير صنعت، معدن و تجارت در ايران خودرو آغاز شد.

به نقل از ایکوپرس، در مراسم آغاز تولید اين دو محصول عزيز اكبريان، رییس و اعضاي کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران وزارت صنعت،مدیرعامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی علاوه بر افتتاح آغاز تولید دو محصول ایران خودرو، از بخش های مختلف تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید این گروه صنعتی بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردها قرار گرفت.

ایران خودرو در پاسخ به انتظارات روزافزون مشتریان، با استفاده از تکنولوژي روز خودروسازان اروپایی، اقدام به طراحی و تولید تیپ جدیدي از خودروي دنا پلاس مجهز به موتور پرقدرت توربوشارژ کرده است.

دنا پلاس توربو شارژ

دنا پلاس توربو شارژ

دنا پلاس توربو ، محصول جدید ایران خودرو، ضمن جذابیت های ظاهری، ایمنی و فهرست کامل و متنوع تجهیزات رفاهی، داراي موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژر بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

در واقع یکی از اهداف ایران خودرو در عرضه این محصول، افزایش کارایی قواي محرکه خودروي دنا پلاس از طریق نصب توربوشارژ بر روي آن است.

207 صندوق دار

 همچنین محصول ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک براساس تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای صندوق دار و مجهز به گیربکس اتوماتیک بدون اتکا به پژو به عنوان یک خودروی خانواده طراحی شده است تا گامی جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و حفظ سهم بازار برداشته شود.

دنا پلاس توربو به زودی عرضه می شود + جدول مشخصات فنی

دنا پلاس ایران خودرو در بدو ورود ۳ ستاره شد

قیمت دنا پلاس مشخص شد

طراحی نخستین پژو 207i صندوقدار در ایران و معرفی دنا پلاس

پژو 301 به چرخه تولید داخل می پیوندد + بررسی فنی 301 در ایران

نخستين نشست مشترك سازندگان پلت فرم جديد ايران خودرو

حواله پژو 2008 همچنان غیر قابل فروش

2 راهی میان سدان های ارزان قیمت/ رانا بخریم یا برلیانس H230 ؟

ايران خودرو از هايما جديدش رونمايي كرد/ بررسی و جدول مشخصات فنی هايما S5

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی