پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی GC6 امگرند

جیلی GC6 با چهره ای جدید در ایران + شرایط فروش و قیمت قطعی

نسخه فیس لیفت و به روز شده جیلی GC6 به تازگی در ایران عرضه شده و شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران، شرایط فروش این خودرو را آغاز کرده است. با توجه به بهره بردن جیلی GC6 از گیرباکس اتوماتیک و امکانات متنوع در کنار برچسب قیمت معقول و دست یافتنی، استقبال مناسبی از […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۶

نسخه فیس لیفت و به روز شده جیلی GC6 به تازگی در ایران عرضه شده و شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران، شرایط فروش این خودرو را آغاز کرده است. با توجه به بهره بردن جیلی GC6 از گیرباکس اتوماتیک و امکانات متنوع در کنار برچسب قیمت معقول و دست یافتنی، استقبال مناسبی از مدل قبلی این خودرو چینی در ایران به عمل آمد. حال پیش بینی می شود با تغییرات ظاهری نسخه فیس لیفت و جذابیت بیشتر جزییات جیلی GC6 جدید، محبوبیت بیشتری از قبل در انتظارش باشد.

جدول شرایط فروش جیلی GC6 فیس لیفت

جدول شرایط فروش جیلی GC6 فیس لیفت

 

جیلی GC6 جدید قرار است با لوگو امگرند به خط تولید خودروسازان بم بیاید و از روز شنبه مورخ ۵ اسفند ۱۳۹۶ فروش آن با قیمت قطعی ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز شده است. موعد تحویل خودروها نیز اردیبهشت، خرداد و تیر سال آینده اعلام شده و امکان خرید با تسهیلات ویژه نیز وجود دارد.

جیلی GC6 جدید به خاطر تغییرات و ارتقا برخی پارامترهای کیفی با لوگو امگرند به بازار هدف جیلی معرفی شده و قرار است وارد خط تولید خودروسازان بم شود. جیلی GC6 فیس لیفت امگرند با نام GC6 اکسلنت در خودروسازان بم تولید می شود. یکی از ویژگی های فعالیت جیلی و خودروسازان بم، آغاز کار با داخلی سازی بیش از ۲۴ درصد است.

کاتالوگ جیلی GC6 فیس لیفت

کاتالوگ جیلی GC6 فیس لیفت

مشخصات فنی جیلی GC6 فیس لیفت

نسخه فیس لیفت GC6 از همان موتور و گیربکس قبلی بهره می برد و تنها به روز رسانی نرم افزاری برای این خودرو اقتصادی اتفاق افتاده است. پیشرانه ۱٫۵ لیتری این سدان چینی مونتاژ داخل ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور تولید می کند و نیروی پیشرانه توسط یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

جیلی GC6 امگرند

جیلی GC6 جدید به امکاناتی نظیر دی لایت های جدید، سانروف، تریم داخلی دو رنگ، سیستم صوتی و تصویری جدید، سیستم تهویه اتوماتیک و… مجهز شده است.

جیلی GC6 امگرند

جیلی GC6 به عنوان پرفروش ترین سدان سگمنت B بازار چین شناخته می شود و در بحث رضایت مشتریان چینی و بازارهای هدف، توانسته امتیازات بالایی را به دست آورد. مدل قبلی جیلی GC6 نخستین بار به خط تولید خودروسازان بم آمد و طی چند ماه گذشته، طبق آمار رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت، توانسته فروش بیش از هزار و دویست دستگاه را در ایران تجربه کند.

 

بهار جیلی در ایران / افتتاح خط بدنه سازی پیشرفته گروه خودروسازان بم (بمکو)

آرین خودرو پارس بازوی واردات محصولات جیلی در ایران

سهام داری یک یخچال ساز چینی در مرسدس بنز

جیلی جان تازه ای را در لوتوس می دمد

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

آغاز مجدد فعالیت خودروسازان بم با جیلی GC6

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی