((تامین به موقع قطعات یدکی)) اولويت سايپا يدك

مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز :

اردشیر امینی با بیان مطلب فوق افزود: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.
وی افزود: با توجه به تاثیر تامین به موقع قطعات در افزایش رضایت مشتریان، این مهم در اولویت اول حوزه بازرگانی سایپایدک قرار دارد و بر همین اساس هم تلاش شده است در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: شرکت سایپا در همکاری با شرکای تجاری خود موضوع تأمین قطعات یدکی را نیز در نظر گرفته است و با سیاست های مدیرعامل گروه سایپا در تعامل با قطعه سازان داخلی، قطعا بسیاری از مشکلات موجود در آینده نزدیک حل خواهد شد.
وی ادامه داد: سایپایدک با همکاری شرکت‌های تامین کننده قطعات گروه سایپا و شرکای تجاری خارجی گروه، تحریک و جهش ایجاد شده در بخش‌های تامین گروه، زمینه‌های لازم برای تحقق تامین به موقع قطعات در ماه آخر سال را فراهم کرده که در نتیجه ادامه همین روند، رضایت مشتریان از خدمات شبکه پس از فروش افزایش خواهد یافت و مشتریان محترم سایپا در خصوص کمبود قطعات یدکی دچار مشکل و طولانی شدن زمان تعمیرات نمی شوند.

سایپا یدک ویترین گروه خودروسازی سایپا

سایپا یدک بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان را کسب کرد

پیشتازی صادرات قطعات سایپا یدک

رشد 37 درصدی فروش قطعات سایپا یدک

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

گزارش خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!
  1. نیره پسندیده نیا

    باسلام ، مالک خودرو برلیانس کراس هستم که از اردیبهشت 97 که ماشین رو تحویل گرفتم لاستیک دوردرب عقب چپ مشکل دارد که بعد از چندین بار مراجعه به نمایندگی ، بالاخره با شماره درخواست 6513384 و شماره پذیرش 97008356 ثبت شده ولی تاکنون این اقلام به نمایندگی 1593 ارسال نشده است . خواهشمنداست پیگیری فرمائید.