پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت CNG

افزایش 30 درصدی کامزد جایگاهداران سوخت CNG

قرار بود کارمزد ویژه فروش سوخت CNG در جایگاه های سوخت کشور برای مدت هفت سال با موافقت شورای اقتصاد، کارمزد ویژه ای به مبلغ ۱۴۰ تومان به ازای هر مترمکعب عرضه CNG برای جایگاه های سوخت خصوصی در کلان شهرهای کشور اختصاص یابد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو همچنین کارمزد ویژه ۱۲۰تومانی عرضه CNG […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۶

قرار بود کارمزد ویژه فروش سوخت CNG در جایگاه های سوخت کشور برای مدت هفت سال با موافقت شورای اقتصاد، کارمزد ویژه ای به مبلغ ۱۴۰ تومان به ازای هر مترمکعب عرضه CNG برای جایگاه های سوخت خصوصی در کلان شهرهای کشور اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

همچنین کارمزد ویژه ۱۲۰تومانی عرضه CNG در جایگاه های سوخت شهرهای کوچکتر هم در دستور کار شورای اقتصاد قرار داشت. هم اکنون نرخ کارمزد فروش CNG، در جایگاه های بخش خصوصی ۸۰ تومان به ازای هر مترمکعب، و این نرخ برای جایگاه های CNG متعلق به شهرداری‌ها ۷۰ تومان به ازای هر مترمکعب است.

پس از آنکه پیشنهادهایی از طریق وزیر نفت به شورای اقتصاد برای افزایش نرخ کارمزد فروش CNG ارائه شد در روزهای اخیر با این پیشنهادات موافقت شده و کارمزد جایگاه داران سوخت 30 درصد افزایش یافته است.

براساس مصوبات شورای اقتصاد، آن دسته از جایگاه هایی که تمامی سرمایه گذاری شامل تامین زمین، تجهیزات، توسط بخش خصوصی انجام شود مشمول کارمزد ویژه ۱۴۰تومانی برای کلان شهرها و ۱۲۰ تومانی برای شهرهای کوچک خواهند شد.

شایان ذکر است با توجه به اینکه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت با افزایش کارمزد جایگاه داران مطرح شده بود،اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی سی.ان.جی کشور پیش از این در گفت و گو با جوان خودرو تصریح کرده بود که افزایش کارمزد جایگاه داران هیچ ارتباطی به افزایش قیمت سوخت نداشته و گازCNG با همان مبلغ قبلی به فروش خواهد رسید.

 

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور: مشکلی بابت تامین سوخت در ایام تعطیل وجود ندارد

چالش های کیفیت بنزین همچنان ادامه دارد

دلیل توقف فعالیت دستگاه های کارتخوان در پمپ بنزین ها

نیمی از بنزین تولیدی داراری استانداریورو 4 است/ دلیل آلودگی چیست؟

کارت سوخت دوباره باز می‌گردد/برای اخذ کارت سوخت باید به کجا مراجعه کنیم؟

رئیس‌ سازمان حفاظت‌ محیط‌ زیست‌ : سوخت و خودرو مقصران اصلی آلودگی هوا هستند

ایران خودرو پيشرو در ارتقاء استانداردهاي زيست محيطي/افتتاح كارخانه توليد كاتاليست يورو٥

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی