پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای امدادی رنو

خودروهای رنو بی نیاز از امداد در ایام نوروز

علیرغم تدابیر درنظر گرفته شده در ایام نوروز ۹۷ که شامل امداد جاده ای و شیفت نوروزی نمایندگان مجاز نگین خودرو بوده است، مراکز خدماتی نگین خودرو درحالی آماده خدمت رسانی به مشتریان رنو بودند که به سبب کیفیت بالا، تکنولوژی به روز و سازگاری فنی محصولات وارداتی رنو با اقلیم سرزمین ایران، آمار تماسهای […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

علیرغم تدابیر درنظر گرفته شده در ایام نوروز ۹۷ که شامل امداد جاده ای و شیفت نوروزی نمایندگان مجاز نگین خودرو بوده است، مراکز خدماتی نگین خودرو درحالی آماده خدمت رسانی به مشتریان رنو بودند که به سبب کیفیت بالا، تکنولوژی به روز و سازگاری فنی محصولات وارداتی رنو با اقلیم سرزمین ایران، آمار تماسهای برقرار شده با مرکز امدادرسانی و خدمات امدادی انجام شده توسط این شرکت تنها ۵۲ مورد گزارش شده است. این در حالی است که تعداد مشکلات پیش آمده برای مالکان خودروهای رنو، به صفر درصد گرایش پیدا میکند.

بالغ بر ۴۰ دستگاه خودروی امداد و نگین سرویس در کنار ۳۰ نمایندگی فعال نگین خودرو طی مدت تعطیلات امسال، درحالی آماده خدمت رسانی به مشتریان رنو بود که به سبب کیفیت بالا، تکنولوژی به روز و نیز سازگاری فنی محصولات وارداتی رنو با اقلیم سرزمین ایران، آمار تماسهای برقرار شده با مرکز امدادرسانی و خدمات امدادی انجام شده توسط این شرکت تنها ۵۲ مورد گزارش شده است. این عدد با توجه به تعداد بیش از ۳۵ هزار خودروی رنوی تحت پوشش نگین خودرو که طی مدت سفرهای نوروزی در جاده های کشور در حال تردد بوده‌اند، برابر با یک دهم درصد کل و نزدیک به صفر تلقی می شود.

نکته جالبتر اینکه ۸۰ درصد از آمار مذکور، تنها مشکلات جزئی مربوط به خودروهاست که با یک بازدید فنی پیش از سفر قابل پیشگیری و رفع بوده است.

کمپین پیش از سفرهای نوروزی نگین خودرو که شامل بازدید رایگان خودرو و تعویض روغن موتور رایگان بوده است در اسفندماه سال گذشته، توسط شبکه گسترده نمایندگان و خدمات پس از فروش شرکت برگزار شد و با استقبال بسیار چشمگیر دارندگان خودروهای رنو قرار گرفت.

شماره تماس ۱۵۰۳  بصورت شبانه روزی آماده پاسخگوئی و خدمت رسانی به مشتریان شرکت نگین خودرو در حوزه درخواست سرویسهای امدادی و انجام سرویس های دوره ای در محل، توسط نگین سرویس می‌باشد.

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت جدید (فروردین 97)

از توانمندی های رنو استفاده کنید/نگاهی به پتانسیل برندهای خارجی حاضر در کشور در حوزه خودروهای پاک

آغاز کمپین سرویس نوروزی رنو از شنبه 5 اسفند

جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند؟/ گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو های سواری (نیمه اول سال 96)

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی