پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان جوک

شرایط فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک 2017 (اردیبهشت 97)

شرایط فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک 2017 با تحویل 5 روزه توسط جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران طبق موارد زیر اعلام می شود. شرایط فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک 2017 (اردیبهشت 97) : مشخصات فنی نیسان جوک 2017 : به پیروی از نمای ظاهری، کابین نیز طراحی خاصی دارد. این […]

امیر
چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرایط فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک 2017 با تحویل 5 روزه توسط جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران طبق موارد زیر اعلام می شود.

شرایط فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک 2017 (اردیبهشت 97) :

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک 2017 (اردیبهشت 97)

مشخصات فنی نیسان جوک 2017 :

به پیروی از نمای ظاهری، کابین نیز طراحی خاصی دارد. این طراحی خاص در قسمت کنسول میانی که ظاهرش از روی بدنه و باک موتورسیکلت الهام گرفته شده و دستگیره منحصر به فرد درها خودش را نشان می دهد. در نسخه اسپرت می توانید کابین را با تریم رنگی براق تزیین کنید. همچنین نسخه پلاتینیوم به یک نمایشگر 5.8 اینچی در کنسول جلو مجهز شده که با استفاده از سیستم یکپارچه I-CON تنظیمات خودرو را کنترل می کند. علی رغم ابعاد جمع و جور جوک، این کراس اوور دوست داشتنی فضای مناسبی را داخل کابین در اختیارتان قرار می دهد و به لطف طراحی منطقی، فضای ردیف عقب صندلی هایش نیز همچون C-HR دلگیر نیست.

نیسان جوک اسکای پک

این تیپ از جوک دارای ترمزهای ABS+EBD و سیستم کنترل پایداری ESP است. یعنی سیستم های کمکی که در همه خودروهای روز جهان به صورت استاندارد وجود دارد. این خودرو دارای 6 ایربگ است که جلو خودرو، کنارهای کابین و ستون ها را پوشش می دهد. از این حیث مثل یک پرده ایمنی عمل می کند. همچنین سیستم سنجش باد تایرها و هشدار در صورت کمبود فشار باد، ترکشن کنترل، سیستم استارت- استاپ که باعث کاهش چشم گیر مصرف سوخت در ترافیک می شود، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، هندزفری بلوتوث، کروز کنترل و سقف پانوراما از دیگر تجهیزات این خودرو هستند.

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

نیسان جوک پلاتینیوم

در واقع تیپ پلاتینیوم را باید یک مدل آپشنال نسبت به تیپ اسکای پک دانست. زیرا این خودرو همه امکاناتی که در مدل اسکای پک وجود دارد را به خریداران ارائه می کند. پس چرا خریدار باید پول بیشتری نسبت به مدل پایه بپردازد؟ پاسخ این سوال سخت نیست. زیرا کافی است بدانید مدل پلاتینیوم یک نمایشگر 8.5 اینچی با سیستم GPS را نیز در اختیار خریداران می گذارد. البته این همه دارایی های این مدل نیست. زیرا سیستم حرکت بین خطوط که در صورت خروج بدون راهنما به راننده هشدار صوتی می دهد، رادار  360 درجه موسوم به AVM که مثل برادر بزرگ اش ایکس تریل دور تا دور خودرو را اسکن می کند و سیستم شناسایی و هشدار اجسام متحرک ( MOD) در اطراف خودرو از دیگر دارایی های جوک پلاتینیوم هستند. سنسور باران، روکش چرمی صندلی، صندلی های مجهز به گرمکن و چراغ های اتوماتیک نیز پکیج این خودرو را کامل می کنند.

نیسان جوک اسپرت

البته خودروهای تیپ اسکای پک و پلاتینیوم نمونه های پایه جوک از نظر فنی هستند. اما جهان نوین آریا عرضه کننده خودروهای نیسان در ایران، برای آنهایی که به هیجان بیشتر علاقه دارند، مدل اسپرت جوک را نیز تدارک دیده است. این مدل دارای پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ است که می تواند تا 190 اسب بخار نیرو تولید کند. این قدرت با توجه به وزن 1.2 تنی جوک می تواند یک موشک زمین به زمین را در اختیار خریداران بگذارد. مدل اسپرت جوک ضمن دارا بودن امکانات تیپ پلاتینیوم، از ترمزهای قوی تر نیز برخوردار است. همچنین در نمای ظاهری جوک اسپرت با جزییات متفاوتی همچون قطعات تزیینی و رینگ های مشکی رنگ از 2 تیپ دیگر متمایز می شود و در این تیپ می توانید تریم داخل کابین را هماهنگ با رنگ بدنه سفارش دهید.

 

نیسان جوک را بیشتر بشناسیم

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

فروش نقدی نیسان جوک 2017 (اردیبهشت 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی