پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آکورا RDX (6)

قیمت نسل جدید RDX توسط آکورا اعلام شد

چندی پس از معرفی نسل جدید خودروی RDX توسط آکورا, اکنون قیمت این خودرو توسط کمپانی آکورا اعلام شده است. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو 38,295 دلار خواهد بود که مبلغ 1300 دلار بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. نسل جدید از خودروی RDX دارای آپشن های جدیدی همچون سیستک ترمز […]

ارشیا
چهارشنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۷

چندی پس از معرفی نسل جدید خودروی RDX توسط آکورا, اکنون قیمت این خودرو توسط کمپانی آکورا اعلام شده است. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو 38,295 دلار خواهد بود که مبلغ 1300 دلار بیشتر از نسل قبلی خواهد بود.

نسل جدید از خودروی RDX دارای آپشن های جدیدی همچون سیستک ترمز اضطراری اتوماتیک, سیستم کروز کنترل سازگار و سیستم کمک به ماندن در لاین از جمله این آپشن ها است. مدل هایی پیشرفته تر از مدل پایه ای RDX با یک پکیج تکنولوژی با مبلغ 3200 دلار عرضه می شود که به قیمت 41,495 می رسد. با 3 هزار دلار بیشتر شما می توانید تریم اسپرت A-Spec , رینگ های اسپرت 20 اینچی, تریم خروجی مشکی رنگ بدنه و چرم مشکی و قرمز داخل کابین را سفارش دهید.

در بالاترین سطح از برخورداری آپشن ها, قیمت نهایی RDX به 46,395 دلار خواهد رسید. هم چنین آپشن فنی دیفرانسیل Torque vectoring هم با قیمت 2 هزار دلار بیشتر قابل سفارش است. پیشرانه 6 سیلندر و گیربکس 6 دنده مورد استفاده در نسل قبلی, جای خود را به پیشرانه 4 سیلندر توربو جدید و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک داده است. پیشرانه جدید 272 اسب بخار قدرت و 280 پوند بر فوت(378 نیوتن متر) گشتاور دارد.

آکورا RDX (8)

استفاده از دو سیلندر کمتر در نسل جدید RDX , مصرف سوخت این خودرو را بهبود بخشیده است. مصرف سوخت در نمونه های دیفرانسیل جلو RDX از 11.7 لیتر در هر 100 کیلومتر در نسل قبل به 10.6 لیتر در شهر در نسل جدید رسیده است. هم چنین برای نمونه 4 چرخ متحرک این عدد به 11.2 لیتر در 100 کیلومتر در شهر و 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه می رسد. این عد برای نسخه A-spec به 9 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد. فروش نسخه جدید RDX از ماه June آغاز می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آکورا RDX 2019 با ظاهری متفاوت

آکورا در نمایشگاه اتومبیل پکن از کراس اوور کامپکتی رونمایی می‌کند

نخستین آکورا NSX جدید به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد

تريم هاي متنوع تاخير آکورا NSX را جبران کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی