پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و هامیج – R را ، راهي پيست مي کند

شرکت ب ام و پس از گذشت حدود 2 ماه از معرفی ب ام و هامیج در جشنواره سالانه خودروهای کلاسیک، یک نسخه مخصوص پیست از این محصول را با پسوند R معرفی کرد که با تغییرات خوبي نسبت به مدل استاندارد معرفی شد. برای اضافه کردن پسوند R به انتهای نام ب ام و […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

شرکت ب ام و پس از گذشت حدود 2 ماه از معرفی ب ام و هامیج در جشنواره سالانه خودروهای کلاسیک، یک نسخه مخصوص پیست از این محصول را با پسوند R معرفی کرد که با تغییرات خوبي نسبت به مدل استاندارد معرفی شد.
برای اضافه کردن پسوند R به انتهای نام ب ام و هامیج ، شرکت سازنده ابتدا به سراغ طراحی این خودرو رفته و با الهام گرفتن از نسخه قدیمی مرتبط با این محصول، تغییراتی در طراحی آن ایجاد کرده است که بیشتر از همه، نقاشی ظاهر و بدنه خودروست که اول از هرچیز توجه همه را به خود جلب می‌کند که در این خصوص ب ام و ابتدا یک رنگ اصلی سفید بر روی بدنه کشیده و سپس همچون خودروهای سری M خود، به نقاشی خطوط قرمز و آبی کمرنگ و پر رنگ پرداخته است.

بی ام و هامیج R

علاوه بر طراحي بسيار جالب بدنه، ب ام و تغییراتی فیزیکی در طراحی کلی خودرو اعمال کرده که در قسمت جلویی خودرو شامل : یک جلو پنجره جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر ولي ساده‌تر نسبت به قبل با حاشیه‌های کرومی، مجموعه سپری جدید با بامپر زیر سپر اصلاح شده و دو ورودی هوای اطراف سپر که از حالت استوانه‌ای شکل به حالی گردی شکل درآمده‌اند، می‌شود.

بی ام و هامیج R

برای طراحی قسمت عقب خودرو هم طراحان همان اسپویلر و فرم چراغ‌های عقب مدل اصلی را در نظر گرفته‌اند، ولی دیفیوزر زیر سپر در این مدل جدید خیلی بزرگ‌تر از قبل شده است که همگی بر روی چهار عدد رینگ 21 اینچی آلیاژی بسیار سبک وزن سوار شده‌اند.

بی ام و هامیج R

 علاوه بر تغییرات ظاهري خودرو، ب ام و یک سری تغییرات را نیز برای داخل اتاق و کابین در نظر گرفته تا هم به منحصر به فرد شدن خودرو کمک کرده باشد و هم بتواند حس یک خودروی اسپرت مسابقه‌ای را بهتر به مخاطبانش انتقال دهد که شامل یک قفس رول محافظ، سیستم اطفا حریق، صندلی‌های ساخته شده از فیبرکربن و روکش شده با چرم، کمربندهای ایمنی شش نقطه‌ای، صفحه کیلومتری یکپارچه با سیستم چند رسانه‌ای کنسول مرکزی که در بالای داشبورد نصب شده، می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی