پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M5 با تیونینگ Manhart (5)

تیونینگ ب ام و M5 توسط تیونر Manhart با 713 اسب بخار قدرت!

اگر ب ام M5 Competition که جدیدا توسط ب ام و رونمایی شده است نظر شما را جلب نکرده است, می توانید به سراغ جدید ترین دست پرورده تیونر Manhart یعنی MH5 700 بروید. خودرویی که بیش از 100 اسب بخار از نمونه جدید M5 قدرت بیشتری دارد. این تیونر که بیشتر به صورت اختصاصی […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

اگر ب ام M5 Competition که جدیدا توسط ب ام و رونمایی شده است نظر شما را جلب نکرده است, می توانید به سراغ جدید ترین دست پرورده تیونر Manhart یعنی MH5 700 بروید. خودرویی که بیش از 100 اسب بخار از نمونه جدید M5 قدرت بیشتری دارد.

این تیونر که بیشتر به صورت اختصاصی بر روی خودرو های ب ام و کار می کند, چندی پیش هم از یک نمونه X6 با 888 اسب بخار قدرت رونمایی کرده بود. اکنون این تیونر دستی بر سر و گوش اتاق M5 F90 از ب ام و کشیده است تا بتواند به صورت مستقیم با خودرو های برابوس مرسدس رقابت کند.

ب ام و M5 با تیونینگ Manhart (4)

نسخه معمولی M5 با موتور 4.4 لیتری بی توربو 8 سیلندر 617 اسب بخار قدرت تولید می کند اما Manhart یک پله فراتر رفته است. این تیونر توانسه است قدرت خارق العاده 713 اسب بخار و گشتاور 642 پوند بر فوت ( 870 نیوتن متر) را از MH5 700 بیرون بکشد!. با این شرایط می توان M5 تیون شده Manhart را یکی از سریع ترین سدان های جهان نامید. به گفته این تیونر, نمونه MH5 از M5 سریع تر است.

0 تا 100 این خودرو در 3.3 ثانیه پر می شود و در مدت زمان 10.8 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد. تغییرات انجام شده بر روی این خودرو فقط در بخش فنی خلاصه نمی شود بلکه بر روی بدنه هم تغییراتی صورت گرفته است تا عضله های بیشتری در بدنه به چشم بیاید.

گلگیرهای جدید فیبر کربنی به نوعی طراحی شده اند تا فضای لازم برای قرار گیری موتور را فراهم کنند. هم چنین رینگ های 21 اینچی آلومینیومی هم زیر این خودرو قرار گرفته است تا ظاهری مافیایی به این خودرو ببخشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مدل جدید ب ام و M3 سبک تر و قوی تر خواهد بود

بررسی یک ادعا/ ب ام و آلمان اسناد تسلا موتور را تایید نکرد

معرفی ب ام و سری 8 جدید پس از 20 سال غیبت

سیستم شارژ وایرلس ب ام و / انقلابی جدید در تولید خودرو های هیبریدی

نسل چهارم و جدید ب ام و X5

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی