پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد برانکو (4)

تولدی دوباره برای فورد برانکو نسل اول!

نام فورد برانکو برای علاقه مندان به خودرو های دو دیفرانسیل و آمریکایی نامی آشنا است. خودرویی محبوب که اولین بار در سال 1966 به بازار معرفی شد و تولید نسل اول آن تا سال 1977 ادامه پیدا کرد. اکنون کمپانی icon 4×4 به سراغ نسل اول فورد برانکو رفته است و دوباره این خودرو […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

نام فورد برانکو برای علاقه مندان به خودرو های دو دیفرانسیل و آمریکایی نامی آشنا است. خودرویی محبوب که اولین بار در سال 1966 به بازار معرفی شد و تولید نسل اول آن تا سال 1977 ادامه پیدا کرد. اکنون کمپانی icon 4×4 به سراغ نسل اول فورد برانکو رفته است و دوباره این خودرو را با پیشرانه جدید عرضه خواهد کرد.

این کمپانی قبلا هم نسل اول برانکو را با نام سری BR تولید کرده بود. اما مدل جدید با توجه بسیار دقیق به جزئیات, ارتقا یافته است. نمونه های کمپانی icon با توجه به خواسته مشتری تا حداکثر 6 ماه ساخته خواهد شد. سری جدید از فورد برانکو آیکون به مناسبت تولد 10 سالگی کمپانی ساخته خواهد شد و شامل رنگ فابریک خودرو در آن سالها, سپر فابریک و بدنه اصلی است.

فورد برانکو (2)

به گفته رئیس کمپانی: ما 10 سال پیش کار را با تولید نمونه هایی از برانکو و FJ Cruiser آغاز کردیم ولی امروز توانایی تولید نمونه های خاصی از این خودرو ها را داریم که این هدف کمپانی بود. بر خلاف ظاهر کاملا کلاسیک این خودرو, زیر کاپوت یک موتور 5 لیتری کایوتی فورد با 426 اسب بخار قدرت و 390 پوند بر فوت گشتاور قرار گرفته است.

فورد برانکو (6)

2 انتخاب گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک هم برای این خودرو در نظرگرفته شده است. در قسمت زیر بندی از شاسی مدرن Art Morrison استفاده شده است. کویل اوور ها از نوع 12 اینچی مارک فاکس هستند و از اکسل dynatrac بر پایه اکسل دانا استفاده شده است.

فورد برانکو (1)

هم چنین سیستم اگزوز برمبو و دیسک های برمبو در 4 چرخ از نکات قابل توجه هستند. در قسمت جلو آیکون از چراغ های LED استفاده کرده است که ظاهری بسیار شبیه به نمونه اصلی دارند. در قسمت عقبی چرخ های یدکی BF Goodrich قرار گرفته اند.

فورد برانکو (8)

سقف خودرو از نوع هارد تاپ یا با سقف پارچه ای جمع شونده است. در قسمت داخلی خودرو به حالت فابریک باقی مانده است اما تمامی ادوات پلاستیکی جای خود را به آلومینیوم و استیل داده اند. قیمت این خودرو هم با توجه به سفارش آپشن های متفاوت متغیر خواهد بود و هم اکنون قابل سفارش است.

فورد برانکو (7)

با توجه به معرفی فورد برانکو جدید در سال 2020 و هم چنین احتمال 6 سیلندر بودن یا هیبریدی بودن آن,انتخاب این نمونه کلاسیک برای علاقه مندان به خودرو های آمریکایی می تواند بهترین گزینه برای لذت بردن از این خودرو باشد.

فورد برانکو (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

همه چیز در مورد فورد برانکو 2020 تاکنون

برترین شاسی بلندهای آفرود ( قسمت اول )

مقابله به مثل اتحادیه اروپا در برابر تصمیم های آمریکا/ اروپا برای خودروهای آمریکایی عوارض گمرکی وضع می کند

تنها فورد جی تی ساخته شده با کنترل دستی مخصوص معلولین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی