پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت سفارش خودرو های وارداتی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: تعداد متخلفان ثبت سفارش کم نیستند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد افرادی که برای تخلفات در ثبت سفارش خودرو معرفی شده اند کم نیستند، یادآور شد: تعدادی از بدنه وزارت صنعت توسط وزیر صنعت به قوه قضاییه معرفی شده اند  و برخی از کارشناسان وزارت صنعت نیز باید با حضور در قوه قضاییه پاسخگو باشند. مسعود پزشکیان، در […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد افرادی که برای تخلفات در ثبت سفارش خودرو معرفی شده اند کم نیستند، یادآور شد: تعدادی از بدنه وزارت صنعت توسط وزیر صنعت به قوه قضاییه معرفی شده اند  و برخی از کارشناسان وزارت صنعت نیز باید با حضور در قوه قضاییه پاسخگو باشند.

مسعود پزشکیان، در تشریح آخرین نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: در این نشست درباره مفاسد حوزه واردات محموله های قاچاق به کشور، تخلفات در ثبت سفارش و واردات خودرو و فساد در بانک ها بحث و بررسی هایی صورت گرفت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: در این  نشست گزارشی از سوی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان بازرسی ارائه و مقرر شد که این نهادها اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا در برخورد با مفاسد اقتصادی و بانکی با قدرت بیشتری عمل شود.

تعدادی از بدنه وزارت صنعت برای تخلف در ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه معرفی شدند
وی با بیان اینکه در این نشست درباره افرادی که خودروهای غیرمجاز وارد کشور کرده اند بحث شد، ادامه داد: وزیر صنعت گزارش هایی درباره تخلفات ثبت سفارش خودرو ارائه داد و در این راستا تعدادی از متخلفان به قوه قضاییه معرفی شده اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تعداد افرادی که برای تخلفات در ثبت سفارش خودرو معرفی شده اند کم نیستند، یادآور شد: تعدادی از بدنه وزارت صنعت توسط وزیر صنعت به قوه قضاییه معرفی شده اند  و برخی از کارشناسان وزارت صنعت نیز باید با حضور در قوه قضاییه پاسخگو باشند.


فرصت شش ماه برای ارز بگیران دولتی
وی با اشاره به اینکه برخی شکایت ها در این باره توسط گمرک مطرح شده است، افزود: قوه قضاییه از تمام افرادی که در این فرآیند به طریقی قصوری داشته اند بازجویی می کند، اما چون حکم صادر نشده متهم کردن و بخشی را مقصر دانستن کار صحیحی نیست، البته آنچه که مشخص بوده تخلف رخ داده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افرادی که ارز دولتی دریافت کرده اند 6ماه فرصت دارند که این ارزها را تبدیل به کالا کرده و به کشور بازگردانند، لذا تا زمانی که 6 ماه نشده بحث مفسده آن قابل بحث نیست.

منبع: خانه ملت

معاون وزیر صعت: ثبت سفارش کالا با شیوه جدید انجام می شود

ثبت سفارش های قبلی باطل شد /انجام ثبت سفارش واردات متوقف شد

ابلاغیه جدید وزارت صنعت در خصوص ثبت سفارش کالا

لیست متخلفان ثبت سفارش خودرو منتشر شد

دستور شریعتمداری برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو و پیش فروش خودروهای داخلی

واردات خودرو به کشور ممنوع شد! / ثبت سفارش هایی که تامین ارزی نشده باشند فاقد اعتبارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی