پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین_پمپ بنزین

پیشنهاد ارائه 60 لیتر سوخت برای هر خودرو به جای افزایش قیمت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می دهم که قیمت سوخت افزایش نیابد بلکه باید میزان مصرف سوخت مدیریت و به هر خودرو ۶۰لیتر سوخت در ماه براساس کارت سوخت تعلق بگیرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ الیاس حضرتی درباره وضعیت اقتصادی فعلی کشور گفت:فکر می کنم در شرایط فعلی اقتصاد […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می دهم که قیمت سوخت افزایش نیابد بلکه باید میزان مصرف سوخت مدیریت و به هر خودرو ۶۰لیتر سوخت در ماه براساس کارت سوخت تعلق بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

الیاس حضرتی درباره وضعیت اقتصادی فعلی کشور گفت:فکر می کنم در شرایط فعلی اقتصاد کشور دولت باید اقدامات سریع و اورژانسی انجام دهد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:دولت باید به ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه توجه کند و در حوزه سیاسی نیز باید اقداماتی مانند آزادی زندانیان سیاسی و روزنامه نگاران و همچنین رفع حصر  و رفع  ممنوعیت های برای رئیس دولت اصلاحات، انجام دهد.
اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی نباید زیر چرخ سنگین گرانی از بین بروند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود:در حوزه سیاست خارجی ارتباط دولت باید با کشورهای همسایه و منطقه افزایش یابد.برای رفع مشکلات اقتصادی مردم باید منابع درآمدی جدید ایجاد شود و اجازه نداد که مردم مخصوصا اقشار ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی زیر چرخ سنگین گرانی و تورم از بین برود.
مشتری دست به نقد برای سوخت در مرزهای کشور وجود دارد
حضرتی تصریح کرد:پیشنهاد می دهم که قیمت سوخت افزایش نیابد بلکه باید میزان مصرف سوخت مدیریت و به هر خودرو ۶۰لیتر سوخت در ماه براساس  کارت سوخت تعلق بگیرد چرا که در مرزهای کشور، مشتری دست به نقد برای سوخت وجود دارد و ارز حاصل را می توان تبدیل به ریال کرد تا صرف افزایش یارانه ها شود.
منبع: خانه ملت

شرایط ایران در موضوع بنزین همانند گذشته نیست / جلوگیری از افزایش قیمت و سهمیه بندی با کاهش مصرف

مصرف بنزین به سه میلیارد لیتر رسید

از شایعه تا واقعیت کمبود بنزین و افزایش قیمت / مشکل فقط یک نقص فنی بود

مسیر گران شدن بنزین با افزایش مصرف سوخت هموار می شود

کاهش تولید بنزین سوپر در پالایشگاه های کشور

ایران در رتبه دوم ارزانترین قیمت بنزین در جهان

رکوردشکنی چندباره مصرف بنزین در تابستان / مشکلی بابت تامین سوخت در جایگاه ها وجود ندارد

قیمت بنزین افزایش می یابد؟

دو نرخی شدن بنزین در انتظار جواب مثبت بهارستان!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی