پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلاهبرداری پیش فروش خودرو

ورود کمیسیون عمران به تخلفات خودروسازی ها در پیش فروش

رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به افزایش تخلفات خودروسازی ها در پیش فروش و تاخیر در تحویل محصول به مشتریان کمیسیون عمران به این موضوع ورود کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ کمیسیون عمران هفته آینده از خودروسازی های داخلی بازدید می کند، با توجه به اینکه نقش و کیفیت خودرو در […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به افزایش تخلفات خودروسازی ها در پیش فروش و تاخیر در تحویل محصول به مشتریان کمیسیون عمران به این موضوع ورود کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

کمیسیون عمران هفته آینده از خودروسازی های داخلی بازدید می کند، با توجه به اینکه نقش و کیفیت خودرو در تصادفات جاده ای بسیار پررنگ است باید در جریان ساخت آن و کمبودها و نواقص موجود قرار بگیریم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش بدون ضابطه قیمت خودرو در ماه های اخیر مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است، افزود: با توجه به اینکه مردم پول بیشتری نسبت به ماه های قبل برای خودروها تولید داخل می پردازند کیفیت این خودروها باید افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه نوسازی ناوگان جاده ای کشور لازم است، ادامه داد: حباب قیمتی خودرو، مسیر نوسازی ناوگان را سخت کرد و فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده ای علاوه بر افزایش تصادفات به افزایش بی رویه مصرف انرژی  هم دامن زده است.

وی همچنین از بررسی شکایت های واصله در خصوص تخلف شرکت های خودروسازی در حوزه ثبت سفارش ها و پیش فروش ها خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از مشتریان با پیش خرید خودرو مدت زمان زیادی منتظر تحویل  آن هستند، به همین دلیل تخلفات صورت گرفته  در کمیسیون عمران  با اسناد واصله بررسی می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طبق گزارش های واصله زمان در نظر گرفته شده برای پیش فروش خودروهای تولید داخل بسیار کم بوده و بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت نام نشده اند.

منبع: خانه ملت

پرونده تخلفات ثبت سفارش روی میز کمیسیون اصل 90 مجلس

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: تعداد متخلفان ثبت سفارش کم نیستند

پیش فروش قطره چکانی مزدا3 ، حال خوش واسطه ها و بی نصیبی مصرف کنندگان!

مصداق بارز ((آش نخورده و دهان سوخته)) در جنجال تخلفات واردات خودرو

تخلف برخی مدیران دولتی در واردات غیرقانونی خودرو تائید شد

توضیحات وزیر صنعت در خصوص تخلفات صورت گرفته در واردات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی