پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید مینی بوس و میدل باس

تولید مینی‌ بوس در شهریور ماه 2 برابر شد

 جدیدترین آمار تولیدخودرو از سوی وزرات صنعت، معدن و تجارت  منتشر شد که طبق این آمار تولید مینی‌ بوس و میدل‌باس در شهریور ماه دوبرابر شده  و رشدی 81 درصدی را تجربه کرده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شهریور ماه امسال تولید مینی‌ بوس و میدل‌باس به طور میانگین از ۷۷ دستگاه […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

 جدیدترین آمار تولیدخودرو از سوی وزرات صنعت، معدن و تجارت  منتشر شد که طبق این آمار تولید مینی‌ بوس و میدل‌باس در شهریور ماه دوبرابر شده  و رشدی 81 درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شهریور ماه امسال تولید مینی‌ بوس و میدل‌باس به طور میانگین از ۷۷ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۱۴۰ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید این محصولات در پیشرو دیزل‌ آسیا صعودی بوده و از ۲۰ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۶ به ۴۰ دستگاه افزایش یافته است.

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در سروش دیزل مبنا نیز با افزایش همراه بوده و از ۲۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۸۰ دستگاه رسیده است.

شهریور ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در گروه بهمن با کاهش همراه بوده و از ۲۲ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۶ به ۱۶ دستگاه کاهش یافته است.

تولید این محصولات در عقاب افشان نیز کاهش یافته و از ۱۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۴ دستگاه رسیده است.

در این مدت تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در شرکت آکیا دویچ متوقف شده و از پنج دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۶ به صفر رسیده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی