پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو (4)

استون مارتین زاگاتو کمیاب تنها با 417 کیلومتر کارکرد به فروش می رسد

کمپانی استون مارتین هر ساله چند نمونه مخصوص و کمیاب را به بازار عرضه می کند. استون مارتین زاگاتو ونکوئیش وولانته یکی از آن دسته محصولات این کمپانیست که بسیار دوست داشتنی است. اکنون یک دستگاه استون مارتین زاگاتو خاکستری رنگ تنها با 417 کیلومتر کارکرد به فروش خواهد رسید. شاید بتوان استون مارتین ونکوئیش […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

کمپانی استون مارتین هر ساله چند نمونه مخصوص و کمیاب را به بازار عرضه می کند. استون مارتین زاگاتو ونکوئیش وولانته یکی از آن دسته محصولات این کمپانیست که بسیار دوست داشتنی است. اکنون یک دستگاه استون مارتین زاگاتو خاکستری رنگ تنها با 417 کیلومتر کارکرد به فروش خواهد رسید.

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو

شاید بتوان استون مارتین ونکوئیش زاگاتو را یکی از زیباترین مخلوقات تیم طراحی زاگاتو نامید. این خودرو از یک موتور 6 لیتری 12 سیلندر با 592 اسب بخار قدرت بهره می برد. 0 تا 96 کیلومتر این خودرو هم تنها در 3.7 ثانیه پر می شود. از ونکوئیش زاگاتو تنها 99 نمونه ساخته شده که این خودرو را به یک سوپر اسپرت کمیاب تبدیل می کند. اما در این جا یک مشکل وجود دارد.

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو (2)

استون مارتین زاگاتوی خاکستری رنگی که مشاهده می کنید، بیش از 847 هزار دلار قیمت دارد. شاید این رقم، رقم زیادی به نظر برسد که این طور هم هست. اما اگر قیمت این خودرو را با سایر سوپر اسپرت های میلیون دلاری مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که ونکوئیش زاگاتو آنقدر هم گران نیست. در اوایل سال 2018 هم یک نمونه زاگاتو قرمز رنگ با قیمت 1.48 میلیون دلار فروخته شده بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش سوم

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

یکی از کمیاب ترین سوپر اسپرت های جهان به فروش خواهد رسید/ مرسدس بنز CLK GTR

استون مارتین از سوپر اسپرت جدیدش رونمایی کرد/ DBS Superleggera با 715 اسب بخار قدرت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی