پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی

انجام آخرین مقدمات همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی

آخرین جلسه کمیته اجرایی همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی با حضور اکثریت اعضاء و دکتر شیروانی دبیرکل کانون لیزینگ ایران برگزار شد. در این جلسه دکتر شیروانی ارزشمندی برگزاری همایش مذکور را انجام تمامی کارهای اجرایی توسط پرسنل شرکتهای عضو دانست و گفت: امیدواریم باتلاش و پیگیری های صورت گرفته برگزاری همایش را در […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۴

آخرین جلسه کمیته اجرایی همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی با حضور اکثریت اعضاء و دکتر شیروانی دبیرکل کانون لیزینگ ایران برگزار شد.

در این جلسه دکتر شیروانی ارزشمندی برگزاری همایش مذکور را انجام تمامی کارهای اجرایی توسط پرسنل شرکتهای عضو دانست و گفت: امیدواریم باتلاش و پیگیری های صورت گرفته برگزاری همایش را در عالی ترین سطح ممکن شاهد باشیم.

ایشان زحمات یکایک اعضا را قابل ستایش برشمرد و افزود: آنچه اینک صنعت لیزینگ در ایران به آن نیازمند است شناسایی نیروهای توانمند، متخصص و دارای دانش فنی می باشد که در خلال برگزاری همایش، بسیاری از این نیروها به کانون معرفی شدند و درحال حاضر کانون از تخصص ایشان بهره مند می باشد. وی همچنین از ویژگیهای مثبت این همایش، تلاش اعضاء درجهت انتخاب بهترین شرایط انتخاب اقلام موردنیاز همایش با حداقل قیمت ممکن دانست و گفت: درایت و حسن پیگیریها موجب شد تا به نحو چشمگیری هزینه های مازاد حذف شوند.

در ادامه مهندس جراحی رئیس کمیته اجرایی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای صورت گرفته توسط اعضاء، تمامی موارد انجام شده و درحال انجام و کارهای اجرایی روز همایش را به اعضاء و دبیرکل کانون توضیح داد و هریک از اعضاء درخصوص هماهنگی کارهای اجرایی روز همایش بحث و تبادل نظر نمودند. همچنین آرش ستاری معاون اجرایی کانون نیز برایند جلسات کمیته اجرایی را چه به لحاظ انجام امور همایش و چه به لحاظ استفاده از تجربیات و دانش فنی اشخاص بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست.

در پایان رئیس جلسه علاوه بر ارائه گزارش جامع از روند فعالیت های صورت گرفته به دبیرکل وظایف تک تک اعضاء جهت روز همایش را بررسی کرد.

همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی امروز (یکشنبه 8 شهریور 94) در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

لیزینگ، دومین منبع تامین مالی بعد از بانک

نیاز روزانه دنیا با لیزینگ رفع می شود نه وام بانکی

مدیرعامل لیزینگ آریادانا : تقاضا با عرضه تطابق ندارد

اولین تغییرات دوران پساتحریم در لیزینگ خواهد بود.

معضل بزرگ شرکت های لیزینگی وصول مطالبات معوقه است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی