پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همایش_ملی_کانون_لیزینگ_و_اقتصاد_مقاومتی

همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی برگزار شد

یکشنبه هشتم شهریور ماه سالن همایش های بین المللی صدا و سیما میزبان اهالی لیزینگ کشور بود. در این همایش که به میزبانی کانون لیزینگ‌های کشور و با عنوان لیزینگ و اقتصاد مقاومتی برگزار شد. متخصصین این حوزه بیش از 30 مقاله در مورد نوآوری‌های لیزینگ، تاثیر آن در اقتصاد کشور، کاهش تورم با استفاده […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۴

یکشنبه هشتم شهریور ماه سالن همایش های بین المللی صدا و سیما میزبان اهالی لیزینگ کشور بود. در این همایش که به میزبانی کانون لیزینگ‌های کشور و با عنوان لیزینگ و اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

متخصصین این حوزه بیش از 30 مقاله در مورد نوآوری‌های لیزینگ، تاثیر آن در اقتصاد کشور، کاهش تورم با استفاده از لیزینگ و … ارائه کردند. در این همایش حمید شیروانی دبیر کل کانون شرکت های لیزینگ ایران طی سخنانی گفت: لیزینگ نقشی به سزا در کاهش تورم جهانی و ثبات اقتصادی دارد زیرا بیش از 30 درصد مراودات اقتصادی جهان از طریق لیزینگ انجام می شود. او اضافه کرد: متاسفانه لیزینگ هنوز در ایران به جایگاه واقعیش نرسیده است در حالی که با رفع موانع اداری و مشکلات این حوزه، لیزینگ می تواند نقش مهمی در توسعه و ثبات اقتصادی کشور بازی کند.

در این مراسم ضمن رونمایی از تمبر همایش از زحمت کشان این حوزه نیز تقدیر شد. گفتنیست در حال حاضر 35 شرکت به صورت رسمی عضو کانون لیزینگ های کشور هستند و 12 شرکت نیز در عضویت انجمن لیزینگ قرار دارند. همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای صنعت لیزینگ برگزار شد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

مقالات برگزیده همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی مشخص شد.

انجام آخرین مقدمات همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی

لیزینگ، دومین منبع تامین مالی بعد از بانک

نیاز روزانه دنیا با لیزینگ رفع می شود نه وام بانکی

مدیرعامل لیزینگ آریادانا : تقاضا با عرضه تطابق ندارد

اولین تغییرات دوران پساتحریم در لیزینگ خواهد بود.

معضل بزرگ شرکت های لیزینگی وصول مطالبات معوقه است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی