پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آپدیت بازی های فورزا 7 و گرن توریزمو اسپرت (2)

آپدیت جدید بازی های فورزا 7 و گرن توریزمو اسپرت منتشر شد

خبر خوب برای طرفداران 2 بازی پر طرفدار کنسول های پلی استیشن و XBOX. دو بازی فورزا موتور اسپرت 7 و گرن توریزمو اسپرت برای ماه دسامبر آپدیت می شوند. این آپدیت که درست چند هفته قبل از کریسمس منتشر شده، بدون شک تمامی طرفداران را هیجان زده خواهد کرد. هنگامی که صحبت از بازی […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

خبر خوب برای طرفداران 2 بازی پر طرفدار کنسول های پلی استیشن و XBOX. دو بازی فورزا موتور اسپرت 7 و گرن توریزمو اسپرت برای ماه دسامبر آپدیت می شوند. این آپدیت که درست چند هفته قبل از کریسمس منتشر شده، بدون شک تمامی طرفداران را هیجان زده خواهد کرد.

آپدیت بازی های فورزا 7 و گرن توریزمو اسپرت (4)

هنگامی که صحبت از بازی ماشینی خوب در کنسول ایکس باکس می شود، بدون شک باید نام بازی فورزا را به عنوان بهترین گزینه معرفی کنیم. اکنون استودیو Turn 10 که سازنده بازی فورزا موتور اسپرت 7 است، برای آن دسته از طرفدارانی که بازی را با فرمان بازی می کنند، آپدیتی را در نظر گرفته تا نحوه فرمان پذیری خودرو دقیق تر باشد. علاوه بر این یک خودرو جدید هم به بازی اضافه شده است.

آپدیت بازی های فورزا 7 و گرن توریزمو اسپرت (1)

این بار یک خودرو از کمپانی ب ام و که خیلی ها منتظرش بودند. نمونه M8 GTE که برای شرکت در سری مسابقات استقامتی از جمله مسابقه 24 ساعته لمان 2018 ساخته شده است. این خودرو به طور جداگانه طراحی شده و حتی قبل تر از نمونه شهری سری 8 هم معرفی شده است. برای گیمرهای پلی استیشن 4 هم خبرهای خوبی داریم. بازی گرن توریزمو اسپرت هم بروزرسانی های بزرگی را تجربه کرده است.

اکنون 7 خودرو جدید به بازی اضافه شده است. این خودروها شامل فراری F50، مک لارن P1 GTR، تسلا مدل S 2012 و شورولت کوروت استینگری مدل 1963 می شود. پیست جدید South Route در خیابان های شهر توکیو هم به بازی اضافه شده تا گیمرها هیجان را در محیط جدیدی تجربه کنند. این آپدیت هم اکنون برای هر 2 بازی قابل دانلود است.

آپدیت بازی های فورزا 7 و گرن توریزمو اسپرت (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد سری F برای نهمین ماه متوالی رکورد فروش در بازار آمریکا را از آن خود کرد

سوپر اسپرت الکتریکی نیسان لیف با شتابی خارق العاده

در خواست آمریکا از چین برای کاهش تعرفه واردات خودرو

وقتی نوویتک دیوانه می شود! / تیونینگ مک لارن 720S تا به دندان

با خرید پنت هاوسی در میامی یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی