پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای النترا GT N Line (2)

هیوندای النترا GT با پکیج اسپرت N Line معرفی شد

پس از معرفی موفقیت آمیز ولوستر N توسط تیم پرفورمنس N Line هیوندای، اکنون نمونه ای دیگری هم توسط این تیم معرفی شده است. النترا GT هاچبک که با بهره مندی از پکیج اسپرت تیم N، ظاهر جذاب و توانایی فنی بالایی دارد. شاید در نگاه اول تصور کنید که النترا GT N Line تنها […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

پس از معرفی موفقیت آمیز ولوستر N توسط تیم پرفورمنس N Line هیوندای، اکنون نمونه ای دیگری هم توسط این تیم معرفی شده است. النترا GT هاچبک که با بهره مندی از پکیج اسپرت تیم N، ظاهر جذاب و توانایی فنی بالایی دارد.

هیوندای النترا GT N Line (3)

شاید در نگاه اول تصور کنید که النترا GT N Line تنها از نظر ظاهری بروزرسانی شده است. اما این خودرو دارای انبوهی از تغییرات فنی جدید هم هست. ترمزهای بزرگتر، فنرهای سفت تر، ضربه گیرهای تقویت شده، فرمان تیزتر و دسته موتورهای قوی تر از جمله تغییرات فنی انجام گرفته بر روی این خودرو است. از تغییرات ظاهری هم می توان به چهره اسپرت تر N Line در جلو و عقب، آیینه بغل های N Line و رینگ های 18 اینچ اسپرت اشاره کرد.

هیوندای النترا GT N Line (4)

در قسمت کابین هم تغییراتی همچون فرمان اسپرت چرمی، صندلی های اسپرت و دسته دنده مخصوص N دیده می شود. تودوزی قرمز رنگ به همراه پنل عقربه های اسپرت، این خودرو را از سایر نمونه های هیوندای النترا متمایز می سازد. موتور 1.4 لیتری توربو در این خودرو 201 اسب بخار قدرت و 195 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند.

هیوندای النترا GT N Line (8)

2 انتخاب گیرباکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دو کلاچه هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این خودرو فعلا تنها در کانادا عرضه می شود اما احتمال عرضه آن در اروپا هم وجود دارد. قیمت این خودرو از 20,310 دلار آغاز می شود و با قیمت 22,900 دلار نسخه فول آپشن آن قابل سفارش است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاسی بلند 8 نفره هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

هیوندای i30 Fastback N در نمایشگاه پاریس معرفی شد / تلفیقی از قدرت و استایل

ایمن ترین خودرو ساز جهان کدام است؟ / نتیجه تست های جدید IIHS

وقتی سانتافه بدون سقف می شود / تنها سانتافه سقف باز در جهان!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی