پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح زوج و فرد

دریافت سهمیه طرح ترافیک برای معلولان در دستورکار قرار گرفت

 معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال بنا داریم تا در خصوص معلولانی که ناتوانی خفیف‌تر دارند نیز مذاکراتی برای دریافت سهمیه طرح ترافیک انجام دهیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری امروز سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این سهمیه سال گذشته ٣6۰مورد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

 معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال بنا داریم تا در خصوص معلولانی که ناتوانی خفیف‌تر دارند نیز مذاکراتی برای دریافت سهمیه طرح ترافیک انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری امروز سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این سهمیه سال گذشته ٣6۰مورد بوده است، گفت: این سهمیه امسال به ٢4۰ مورد کاهش یافته است و قرار است طرح ترافیک امسال به شکل روزشمار تخصیص داده شود. سازمان بهزیستی در تلاش است تا با مذاکره در این خصوص این سهمیه را افزایش دهد.

وی بیان اینکه سهمیه مذکور به معلولانی که شرایط دریافت آن را داشته باشند تعلق می‌گیرد اظهار کرد: طرح ترافیک معلولان عمدتاً به معلولان شدید که در منطقه طرح ترفیک ساکن هستند تعلق می‌گیرد.

نفریه ادامه داد: امسال بنا داریم تا در خصوص معلولانی که ناتوانی خفیف‌تر مثل ناشنوایی دارند نیز مذاکراتی برای دریافت این سهمیه انجام دهیم.

به گفته وی این سهمیه با تخفیف ٩۰ درصدی در اختیار معلولان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / منبع: ایسنا

تلاش برای توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت ماه

روند نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاری در حال بررسی است

2 هزار و 60 خبرنگار طرح ترافیک خواهند گرفت

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی