پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتومبیل خودران waymo

رانندگی 10 میلیون مایلی اتومبیل های خودران شرکت waymo

اتومبیل های خودران شرکت waymo حدود 10 میلیون مایل در دنیای واقعی رانندگی کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اتومبیل‌های خودران شرکت Waymo بیش از 10 میلیارد مایل در دنیای مجازی رانندگی کرده‌اند. براساس اخبار منتشر شده، 10 میلیون مایل از این 10 میلیارد مایل رانندگی شده در دنیای واقعی بوده است. شرکت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۸

اتومبیل های خودران شرکت waymo حدود 10 میلیون مایل در دنیای واقعی رانندگی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اتومبیل‌های خودران شرکت Waymo بیش از 10 میلیارد مایل در دنیای مجازی رانندگی کرده‌اند. براساس اخبار منتشر شده، 10 میلیون مایل از این 10 میلیارد مایل رانندگی شده در دنیای واقعی بوده است. شرکت Waymo گفته، رانندگی در دنیای مجازی به دلیل تست فناوری‌های به کاررفته در خودروهای خودران این شرکت بوده است.

تست شبیه سازی Waymo به کاربران این امکان را می‌دهد که تغییراتی در سناریوهای رانندگی واقعی ایجاد کنند و یا هر زمان که بخواهند آنها را کاملا جدید کنند؛ به طوری که این تکنولوژی از خطرهای احتمالی مانند بروز تصادف جلوگیری می‌کند.

اتومبیل‌های خودران شرکت Waymo در سال 2017 میلادی بالغ بر 3.2 میلیون کیلومتر را به صورت خودکار پیموده اند و از 25 شهر عبور کرده‌اند.

این کمپانی تأکید می‌کند، شرکت‌هایی که سیستم‌های رانندگی مستقل دارند، باید روش‌های خلاقانه‌ای برای آزمایش فناوری‌هایشان پیدا کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دربی استارت آپ ها / در جست‌وجوی تسلاهای آینده

پورشه در کدام کشورها بیشترین خریدار را دارد؟

با جدیدترین خودروهای روباز دنیا آشنا شوید

پرفروش ترین خودروهای برقی بازار آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی