پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کروز

قطعه سازی کروز مظهر نوآوری، خلاقیت و سرمایه گذاری هدفمند در کارآفرینی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید قطعات پیشرفته الکترونیکی کارخانه شماره 2 کروز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت در داخلی سازی قطعات پیشرفته مانند کنترل ها و ای سی یو قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این بازدید مرکز تحقیق و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید قطعات پیشرفته الکترونیکی کارخانه شماره 2 کروز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت در داخلی سازی قطعات پیشرفته مانند کنترل ها و ای سی یو قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این بازدید مرکز تحقیق و توسعه کروز از قسمت های مورد توجه نماینده مردم تهران بود و در همین خصوص توضیحاتی از میزان توان داخلی سازی و نوآوری های انجام شده در کروز برای ایشان داده شد.

در مرکز تحقیقات و نوآوری گروه کروز هم اکنون 250 نفر از متخصصین، فارغ التحصیلان، دانشجویان ممتاز و اساتید علوم الکترونیک و مکانیک فعالیت می کنند.

نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی در بازدید از خطوط تولیدی، دستگاه های تکنولوژی روز گروه کروز گفت: ساخت چنین خطوط تولیدی در کشور و سرمایه گذاری هدفمند آن مطابق تکنولوژی روز قطعه سازان جهان از جمله فعالیت های زیر بنایی اقتصادی است که باید توسط دولت تشویق و حمایت شود.

وی در خصوص اهمیت موضوع داخلی سازی به طرح این سوال پرداخت که چرا با توجه به بهبود داخلی سازی و با وجود این تجهیزات و تولید کنندگان متخصص هنوز افرادی دنبال واردات قطعات مشابه هستند؟! قطعاتی که بیشتر آن ها کیفیتی پایین تر از تولیدات داخلی دارند.

الیاس حضرتی ریس کمسیون اقتصادی در این بازدید ضمن گفت و گو با مدیران گروه کروز، نظر متخصصان و کارگران خطوط تولید در خصوص میزان تخصص در این مجموعه جویا شد و بیان کرد: مدیریت مناسب بخش خصوصی باعث رضایت پرسنل و پرورش متخصصین بی نظیر و سرمایه گذاری هدفمند می شود که در کروز این اصل انجام شده است.

وی در خصوص بازدید دولت مردان از مجموعه های خصوصی توصیه کرد: برای بررسی مدیریت صحیح، ایجاد ارزش، خلاقیت و نوآوری در محیط کسب و کار باید دولت مردان از این مجموعه ها بازدید به عمل آورند؛ چرا که در حقیقت راه پیشرفت صنعت در روش های مدیریتی است و در نهایت رشد صنعت کشور بها دادن به فعالیت های این گونه است .

ریس کمسیون اقتصادی در این بازدید ضمن اظهار شعف از حضور در بین کارگران بخش تولید و گفت و گو با آنها بیان کرد: اشتغال دوازده هزار پرسنل با بهره وری بالا در مجموعه کروز و رشد این مجموعه در طی سی و پنج سال تولید و ارزش افزایی ایجاد شده از نظر بنده قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

مدیر عامل کروز: چشم کسانی که رونق تولید داخلی را نمی پسندند کور کرده ایم

ECU خودروهای پرتیراژ داخلی سازی شده است/ بدهی 1800 میلیاردی خودروسازان به کروز

جامع ترین کالبدشکافی پروژه تولید پژو 301 / بازخوانی یک قصه ناتمام!

صرفه جویی چند ده میلیون یورویی با داخلی سازی قطعات های تک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی