پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

اتصال شرکت های دانش بنیان به صنعت خودرو وظیفه دولت است

به گفته مشاور وزیر صمت، اتصال شرکت های دانش بنیان به صنعت خودرو وظیفه ما است لذا در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای اهداف دولت رویکرد مناسبی در خصوص حمایت از نهضت ساخت داخل آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عزت‌الله اکبری مشاور وزیر صمت روز گذشته در حاشیه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

به گفته مشاور وزیر صمت، اتصال شرکت های دانش بنیان به صنعت خودرو وظیفه ما است لذا در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای اهداف دولت رویکرد مناسبی در خصوص حمایت از نهضت ساخت داخل آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عزت‌الله اکبری مشاور وزیر صمت روز گذشته در حاشیه رویداد «گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ؛ ادعای حوزه صنعت خودرو» تشریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای اهداف دولت، رویکرد مناسبی را در خصوص حمایت از نهضت ساخت داخل آغاز کرده که این حمایت و اعتماد به داخل مسیر پیشرفت را تسهیل می کند.

این فعال حوزه صنعت با بیان این موضوع که عمیقا به توانمندی‌های نیروهای داخل ایمان دارم، بیان کرد: صنایع مختلف در کشور باید نیازهای خود به تجهیزات، قطعات و… را اعلام کنند، ما نیز وظیفه داریم که این مجموعه‌ها را برای رفع نیازهایشان به شرکت‌های دانش بنیان داخل متصل کنیم و شرکت‌های دانش بنیان و فناور نیز باید در راستای رفع این نیازها قدم بردارند.

اکبری در این راستا توضیح داد: صندوق نوآوری و شکوفایی مصرف کنندگان و تولید کنندگان محصولات دانش بنیان را از لحاظ مالی حمایت می‌کند که این امر قابل تقدیر است. دولت نیز باید دو طرف عرضه و تقاضا را مورد حمایت قرار دهد.

مشاور وزیر صمت اظهار کرد: در واقع دولت باید تصدی‌گری را کنار گذاشته و به سمت حمایت، نظارت و هدایت بازار برود تا اقتصاد کشور رونق پیدا کند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ظرفیت های داخلی توان تولید داخلی کشور را بالا برده است

گروه PSA، این بار در بازار خودرو چین با مشکل مواجه شد

اگر خودروهای روسی در ایران بومی سازی شود خوب است

واردات خودرو از روسیه، باید توسط فعالان حوزه تجارت خودرو انجام شود

تاثیرات برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل بر کاهش قیمت خودرو چقدر است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی