پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رایزکو

رایزکو از توانمندی لازم برخوردار است/ در صورت تامین نقدینگی مشکلی در تامین قطعه نخواهیم داشت

نشست خبری جمعی از مدیران و مسئولین هلدینگ رایزکو ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه قطعات خودرو برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در ابتدای این نشست خبری احمد رضا صمدی قائم مقام هلدینگ رایزکو با عرض خیر مقدم به اصحاب رسانه و شرکت کنندگان در این نشست اظهار کرد: هلدینگ رایزکو […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

نشست خبری جمعی از مدیران و مسئولین هلدینگ رایزکو ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه قطعات خودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در ابتدای این نشست خبری احمد رضا صمدی قائم مقام هلدینگ رایزکو با عرض خیر مقدم به اصحاب رسانه و شرکت کنندگان در این نشست اظهار کرد: هلدینگ رایزکو طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را برای ایجاد نوآوری در حوزه قطعات خودرو و به خصوص سیستم سوخت به کار گرفته و خوشبختانه در این مسیر به دستاوردهای قابل قبولی نیز علی‌رغم تحریم‌ها دست پیدا کرده است.

وی در این راستا افزود: ما تمام همت و تلاش خود را به منظور کاهش صرفه‌جویی ارزی به کار گرفتیم و خوشبختانه در مسیر تولید داخلی توانستیم به رویکردهای قابل قبولی دست پیدا کنیم.

قائم مقام هلدینگ رایزکو تصریح کرد: هدف اصلی هلدینگ رایزکو در سال‌های آینده ایجاد رونق در تولید داخلی و اشتغالزایی است که در این مسیر خوشبختانه به اهداف خود دست پیدا کردیم و توانستیم به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق بعد از تحریم‌های آمریکا و خروج از برجام در حوزه صرفه‌جویی ارزی نقش مثمرثمری داشته است.

راه‌اندازی مرکز تحقیق و آینده‌پژوهی هلدینگ رایزکو

در ادامه این نشست خبری مهدی اکبرشاهی مدیرمهندسی شرکت رایزکو با ارائه دستاوردهای جدید هلدینگ رایزکو اظهار کرد: ما در حال حاضر در حوزه داخلی‌سازی و سیستم‌ سوخت‌رسانی به عنوان یکی از برترین هلدینگ‌های کشور مشغول به فعالیت هستیم و در این راستا به رویکردهای موفقی نیز دست پیدا کردیم.

وی اشاره کرد: ما در چند سال گذشته علی‌رغم وجود تحریم‌ها در سمینارهای بین‌المللی همچون کنفرانس شانگهای و چند سمینار دیگر شرکت کردیم و خوشبختانه در مسیر ارتباط با شرکت‌های بین‌المللی موفق بودیم و به ارتباطات خود ادامه می‌دهیم.

مدیر مهندسی شرکت رایزکو با اشاره به اینکه ما در حوزه سوخت‌رسانی براساس استاندارهای یورو ۵ وارد عمل شدیم تاکید کرد: ما درصددیم در حوزه تولید قطعات با جدیت بحث کاهش سوخت را دنبال کنیم که در این مسیر بدون شک باید شرکت‌های خودروساز نیز کاهش وزن خودروها را مدنظر قرار دهند.

اکبرشاهی در ادامه گفت: مرکز تحقیق و آینده‌پژوهی هلدینگ رایزکو در حوزه خودرو به زودی کار خود را آغاز می‌کند تا ما بتوانیم با رویکردهای تحقیقاتی دقیق در حوزه ساخت و تولید قطعات خودرو وارد عمل شویم.

هلدینگ رایزکو براساس سیاست اقتصاد مقاومتی کار خود را پیش می‌برد

در ادامه این نشست سبحانی مدیرعامل شرکت اتحادیه نوین با اشاره به اینکه هلدینگ رایزکو با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخلی مسیر کاری خود را ترسیم کرده اظهار کرد: ما به دوستانمان در حوزه خودروسازی و تولید قطعات اعلام کردیم که برای کاهش صرفه‌جویی ارزی به بهترین شکل ممکن آماده همکاری با آنها هستیم.

وی افزود: گروه رایزکو تا به امروز بحث نوآوری را در دستور کار خود قرار داده و انشاالله با استفاده از پتانسیل فکری نخبگان داخلی درصدد است به اهداف خود دست پیدا کند تا در حوزه اشتغالزایی نیز کارنامه درخشانی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت اتحادیه نوین با بیان اینکه ما پیش‌بینی می‌کنیم تا سال آینده ۲۲ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی داشته باشیم تصریح کرد: تولید انواع الکتروموتورها در دستور کار گروه رایزکو قرار دارد و مجموعه تولیدات هلدینگ رایزکو در طی سال‌های اخیر بر اساس تاکید بر تولید داخلی بوده است.

سبحانی با اشاره به اینکه هلدینگ رایزکو‌ بعد از امضای توافق برجام با شرکت ریمون فرانسه توافقنامه‌ای را امضا کرد خاطرنشان کرد: باتوجه به اعمال تحریم‌های جدید و خروج آمریکا از توافق برجام وقفه‌ای در مسیر تحقق این تفاهم‌نامه ایجاد شده اما ما پروژه را متوقف نکردیم و در مسیر رونق تولید داخلی مسیر خود را ادامه داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت اتحادیه نوین در پایان گفت: در حال حاضر شرکت‌های قطعه‌سازی از جمله هلدینگ رایزکو با توجه به اینکه از ظرفیت لازم برخوردار است در صورت تامین نقدینگی مشکلی در تولید و تامین قطعات خودروسازان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

حضور هلدینگ رایزکو در چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

120 میلیون یورو قرارداد تولید انواع قطعات خودرو با شرکت داخلی نهایی شد

مدیرعامل ایران خودرو از غرفه کروز بازدید کرد/ داخلی سازی نسل جدید ECU توسط کروز

افتتاح چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

حضور ساپکو در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی