شرکت نیسان به منظور ارتقا سهم فروش خود در بازار خودروهای کراس اوور، امیدوار است تا نسل جدید این خودرو بتواند جایگاه مناسبی پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اگرچه معرفی نیسان جوک طی سالهای اخیر در اروپا یکی از پیشگامان ایجاد کلاس کراساوورها بود اما در سال ۲۰۱۹، فروش این خودرو محبوب […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
اگرچه معرفی نیسان جوک طی سالهای اخیر در اروپا یکی از پیشگامان ایجاد کلاس کراساوورها بود اما در سال ۲۰۱۹، فروش این خودرو محبوب با کاهش ۲۴ درصدی، از جمع ۱۰ مدعی کراساوورها در اروپا خارج شد.
مقامات خودروساز ژاپنی انتظار دارند تا نسل جدید جوک بار دیگر بتواند سهم نیسان از بازار کراساوورهای اروپا را به حالت گذشته بازگرداند.
ایوان اسپینوزا، رئیس بخش راهبرد فروش نیسان میگوید:« ما بهتازگی نسل جدید جوک را معرفی کردهایم و در حال تقویت یکی از مدلهای اصلی خود برای بازار اروپا هستیم. این دومین ستون از برنامه راهبردی نیسان برای تقویت میزان فروش در بازار اروپا پس از مدل قشقایی است. ما این بخش از بازار خودروی خودروساز را ابداع کردیم و قصد داریم تا در آن شماره یک باشیم.»
نیسان اکنون بیشتر فروش خود را از فروش محصولاتی نظیر شاسیبلند کامپکت قشقایی، جوک و شاسیبلند ایکستریل کسب میکند. با این حال قدیمی شدن این مدلها به نوبه خود در کاهش چشمگیر فروش نیسان موثر بوده است.
انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد
دیدگاه خود را بنویسید