پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

نسخه درمان بازار خودرو چیست؟/ دادستانی به نرخ‌گذاری سایت‌های فروش ورود کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از دادستانی می‌خواهیم به نرخ‌گذاری در سایت های فروش خودرو ورود کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو افزایش قیمت چشمگیر برخی از خودروها تا جایی بود که رئیس قوه قضائیه نسبت به آن واکنش نشان داد و از مسئولان ذیربط خواست تا به بررسی و کنترل این بازار ورود […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از دادستانی می‌خواهیم به نرخ‌گذاری در سایت های فروش خودرو ورود کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

افزایش قیمت چشمگیر برخی از خودروها تا جایی بود که رئیس قوه قضائیه نسبت به آن واکنش نشان داد و از مسئولان ذیربط خواست تا به بررسی و کنترل این بازار ورود کنند.

در همین راستا اگر جست و جویی در سایت های آگهی فروش خودرو کنید در می یابید که قیمت خودروهای پرتقاضا از روی سایت ها برداشته شده اما قیمت خودروهای دیگر سرجای خود در آگهی ها باقی است.

این اقدام در راستا کنترل بازار و کاهش التهاب صورت گرفته است اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این امر است در آگهی هایی که اعداد عجیب و غریب در آن مندرج شده حذف شود و فرد خریدار با یک تماس به همان عدد افسانه ای می رسد. لذا این اقدام تاثیر چندانی در کاهش قیمت ها نخواهد داشت.

پس از دستور رئیس قوه قضائیه، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پی این دستور در خصوص نظارت بر افزایش قیمت خودروها گفت: ضابطه‌مند شدن قیمت خودرو از مواردی است که در مورد آن با ریاست دستگاه قضا هم‌نظر هستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت بی‌ضابطه 10 میلیون تومانی به صورت روزانه برخی از انواع خودرو، افزود: سقف قیمتی خودرو باید از سوی مراجع نظارتی تعیین شود تا سازمان تعزیرات بتواند به گرانفروشی در این حوزه رسیدگی کند و آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای قیمت خودرو و همچنین گزارش دستگاه های نظارتی همچون اتحادیه ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل رسیدگی می کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان در مورد قیمت‌گذاری خودرو در سایت های فروش، بیان کرد: از دادستانی تقاضا می کنیم به نرخ گذاری در سایت های فروش ورود کنند چراکه که قیمت سازی در این سایت ها یکی از دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو است.

انتهای پیام/

طرح قرعه کشی اختصاص خودرو مسمر ثمر خواهد بود

شیب تند افزایش قیمت خودرو نزولی می شود / رکود بازار خودرو نزدیک است

سايپا و مپنا نخستین خودرو برقی ایرانی را تولید می‌کنند/ آينده سايپا با محصولات جديد متفاوت خواهد بود

رشد تقاضا در ماه های پایانی سال عامل گرانی در بازار خودرو 

نحوه پیش فروش خودرو چکش کاری می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی