پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساندرو جدید

چهره جدید ساندرو بزودی عرضه می شود

یک ساندرو کاملا جدید اواخر سال جاری عرضه خواهد شد اما تصاویر درز کرده اخیر نشان می‌دهند که طراح داچیا هنوز به مدل استپ وی کراس اور این خودرو تمایل دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یک ساندرو کاملا جدید اواخر سال جاری عرضه خواهد شد اما تصاویر درز کرده اخیر نشان می‌دهند که […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸

یک ساندرو کاملا جدید اواخر سال جاری عرضه خواهد شد اما تصاویر درز کرده اخیر نشان می‌دهند که طراح داچیا هنوز به مدل استپ وی کراس اور این خودرو تمایل دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یک ساندرو کاملا جدید اواخر سال جاری عرضه خواهد شد اما تصاویر درز کرده اخیر نشان می‌دهند که طراح داچیا هنوز به مدل استپ وی کراس اور این خودرو تمایل دارد.

مانند ساندرو استاندارد، زیرساخت این خودرو با رنو کلیو مشترک خواهد بود اما ساندرو استپ وی با ارتفاع سواری نسبتا بیشتر ارائه می‌شود.

البته قرار نیست این خودرو از هر کوهی بالا برود زیرا به‌روز‌رسانی‌های استپ وی صرفا ظاهری و شامل گلگیرها، ریل‌های سقف و دماغه مخصوص هستند.

هنوز پوشش استتاری قابل توجهی در این نمونه آزمون وجود دارد، با این حال، پوشش استتاری در قسمت جلوی آن، گوشه‌های منحنی برای دریچه‌ها و چراغ‌های راهنما را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد ساندرو جدید اواخر سال جاری در نمایشگاه خودروی پاریس به‌عنوان مدل ۲۰۲۱ برای مشتریان اروپایی به نمایش در می‌آید. پس از آن مدل استپ‌وی این خودرو رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ب ام و سال 2020 میلادی را پر قدرت آغاز می کند

عصر جدید مازراتی کلید خورد

افت 92 درصدی فروش خودرو در چین

محصول جدید شورولت در چین معرفی می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی